۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۳۰۱۰۹
فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان:

تحریف اندیشه های امام موجب نابودی انقلاب اسلامی می شود

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان گفت: حذف و تحریف امام خمینی(ره) مساوی با از میان رفتن انقلاب اسلامی است و دشمنان با آگاهی از این مطلب برای حذف و تحریف امام تلاش فراوانی می کنند.
امام خمینی

بهمن شهریاری، فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت فرارسیدن بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات جهانی را تغییر داد.

 

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان با بیان اینکه تغییر معادلات جهانی از سوی امام خمینی(ره) و مکتب ایشان برای مدعیان برتری جهانی و کدخدایان جهان بسیار سخت و سنگین است، تصریح کرد: همه انقلاب های جهانی با چندین سناریو سخت و نرم و با عناوین و شگردهای خاصی از سوی غرب به ویژه آمریکا مهار شد.

 

شهریاری در ادامه خاطرنشان کرد: ادبیات غرب در رویارویی با انقلاب های مخالف خود براندازی است اما با توجه به اینکه در مقابل انقلاب اسلامی عاجز شدند سناریوی مهار انقلاب اسلامی را ارائه و تعاریف گوناگونی در این زمینه مطرح کردند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به برخورد متفاوت جمهوری خواه هان و دموکرات ها در رویارویی با انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دلیل اصلی عدم موفقیت غرب در براندازی انقلاب اسلامی همانا امام خمینی(ره) و تفکر ناب و اصیل اسلامی ایشان است، بنابراین دشمنان راه براندازی و کم رنگ ساختن انقلاب اسلامی را در حذف امام برشمردند.

 

وی حذف و تحریف امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی را مساوی از میان رفتن انقلاب اسلامی، نیروهای انقلابی و طرفداران ایشان و نهادها و سازمان های زاییده انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان و مدعیان قدرت تلاش فراوانی در امام سازی و از بین بردن اصالت برای انقلاب اسلامی انجام دادند که تا زمان کنونی به نتیجه نرسیدند.

 

فرمانده بسیج دانشجویی خوزستان گفت: دشمنان نظام اسلامی عامل شکست خود در جنگ های منطقه را امام امت و ولایت فقیه برشمردند و در سال های 78، 82 و 88 شمسی تلاش فراوانی برای نشان دادن بزرگی و بزرگواری شخصیت امام راحل(ره) انجام دادند تا بزرگواری ایشان را خدشه دار کنند.

 

 این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دشمنان و مخالفان نظام اسلامی تلاش فراوانی برای نشان دادن بنیانگذار جمهوری اسلامی در حد انسان متفکر، سیاست مدار و شخصیت فکری و نه معنوی می کنند، اظهار داشت: این اقدامات غربی ها در راستای براندازی انقلاب اسلامی صورت می گیرد که تاکنون به لطف الهی موفق نشدند.

 

شهریاری به پیشنهاد 12 بندی موساد به برخی آدم های وابسته به امام در سال 88 برای امام سازی و کپی برداری از اصل اشاره کرد و ابراز داشت: در سال 88 این مطلب سرلوحه اهداف قرار گرفت و به اختلاف افکنی میان آدم های وابسته به امام و بیت امام پرداختند که این فتنه با حماسه 9 دی خنثی شد.

 

وی در پایان تصریح کرد: صحیفه امام و وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) برای همه دوران ها و جهان اسلام است و رهبر معظم انقلاب در سخنرانی سال گذشته اعلام کردند که برخی با انحراف در مکتب امام در پی انحراف در انقلاب اسلامی هستند./9456/303/ب2

ارسال نظرات