۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۴۳۰۱۵۶

مخالفت با برگزاری راهپیمایی ضداسلامی در انگلیس

قشرهای مختلف مردم انگلیس از پلیس این کشور خواستند که مانع از برگزاری راهپیمایی ضد اسلامی در شهر روثرهام شوند.
بنیانگذار گروه اسلام ستیز اتحادیه دفاع انگلیسی در انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان و غیرمسلمانان انگلیس با ارسال نامه ای از پلیس این کشور خواستند که مانع از برگزاری راهپیمایی ضد اسلامی در شهر روثرهام شوند.   

 

 این راهپیمایی قرار است بعدازظهر روز شنبه و به وسیله گروه Pegida که تامی رابینسون، اسلام ستیز معروف و بنیانگذار گروه اسلام ستیز "لیگ دفاع انگلیسی" رهبری آن را بر عهده دارد، برگزار شود.  

 

مشاوران محلی، صاحبان کسب و کار و گروه هایی مانند جمعیت جوانان مسلمان انگلیس، انجمن مسلمانان روثرهام و شورای مساجد روثرهام با ارسال نامه ای به رییس پلیس روثرهام از وی خواستند که مانع از برگزاری این راهپیمایی شود.

 

در این نامه تاکید شده است که حواشی به وجود آمده در راهپیمایی های قبلی گروه اسلام ستیز لیگ دفاع انگلیسی و گروه هایی مانند آن نشان می دهد که پلیس باید از برگزاری این راهپیمایی جلوگیری کند.

 

نویسندگان مسلمان و غیرمسلمان این نامه در ادامه افزوده اند که گروه هایی مانند Pegida به شهر روثرهام می آیند تا "نژادپرستی، تنفر و عداوت خود نسبت به مسلمانان" را گسترش دهند.

 

این در حالی است که آن ماری واترز، از اعضای گروه اسلام ستیز Pegida اعلام کرد که علی رغم نگرانی های مردم شهر روثرهام، راهپیمایی ضد اسلامی این گروه در موعد مقرر برگزار خواهد شد./990/ب903/د

ارسال نظرات