۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۳۰۳۴۷
امام جمعه مانه و سملقان:

امام خمینی با انقلاب راه رسیدن به عزت و آزادی را به ملت ایران نشان داد

امام جمعه مانه و سملقان با بیان اینکه همه ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم، گفت: امام خمینی(ره) با نهضت انقلاب اسلامی راه رسیدن به کرامت، عزت، آزادی و آزادگی را به ملت ایران نشان داد.
حجت الاسلام احمدزاده - امام جمعه مانه و سملقان

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت فرارسیدن چهاردهم خرداد، سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) در سال 68، اظهار کرد: خرداد، ماه باعظمتی بوده به‌گونه‌ای که در این ماه تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی برای امت اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران وجود دارد.

 

وی افزود: بزرگ‌ترین تلخی خردادماه از دست دادن امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی است که پدر امت بود و برای مردم ایران نعمت انقلاب و نظام اسلامی را به ارمغان آورد.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده اضافه کرد: بزرگ‌ترین شیرینی این ماه نیز انتخاب امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب به رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران است که با درایت و بصیرت اعضای مجلس خبرگان رهبری در سال 68 بلافاصله پس از رحلت امام خمینی (ره) صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: هراندازه که از سال 68 و انتخاب امام خامنه‌ای به رهبری ایران از سوی اعضای مجلس خبرگان می‌گذریم، هر روز بیشتر از روز گذشته اعضای مجلس خبرگان آن زمان را به دلیل این انتخاب شایسته و بجا تحسین کرده و به آن‌ها آفرین می‌گوییم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: در ایران دو هزار و 500 سال حکومت ظالمانه شاهنشاهی و سلطنت وجود داشت و مردم در رنج و مرارت زندگی می‌کردند اما امام خمینی (ره) با قیام و نهضت خود ملت ایران را از زیر چکمه‌های استکبار نجات داد و آن‌ها را از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی هدایت کرد.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده با بیان اینکه همه ما مدیون امام راحل و شهدا هستیم، افزود: امام خمینی (ره) با نهضت انقلاب اسلامی راه رسیدن به کرامت، عزت، آزادی و آزادگی را به ملت ایران نشان داد.

 

وی اضافه کرد: بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی ما را از جهل و ستم نجات داد و به ما بندگی خداوند را آموخت به‌گونه‌ای که توانستیم با رهبری امام خمینی (ره) و پس از آن رهبری امام خامنه‌ای، با عزت و کرامت در مقابل دشمنان و ستمگران ایستادگی کرده و از مظلومان جهان هم دفاع و حمایت کنیم.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده با بیان اینکه امام خمینی (ره) در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با بدعت‌ها مبارزه کرد، افزود: بنیان‌گذار انقلاب و نظام اسلامی اهل هیچ‌کدام از جناح‌بندی‌های سیاسی و احزاب گوناگون نبود بلکه فراتر از حزب و جناح تنها به فکر اجرای احکام و قوانین اسلامی در کشور و توجه به مستضعفان و رنج‌کشیدگان بود.

 

وی با اشاره به اینکه راه امام خمینی (ره) روشن و پرافتخار است، خاطرنشان کرد: پس از رحلت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب نیز تجلی و معیار انقلاب و اسلام بوده و همان راه و اهداف امام خمینی (ره) را ادامه دادند به‌گونه‌ای که پس از سال 68 تاکنون کوچک‌ترین انحرافی در راه و اهداف امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایجاد نشده است.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده تصریح کرد: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به مستکبران، قرار داشتن در جبهه مخالف زورگویان و اعتقاد به استقلال ملی و رد سلطه‌پذیری برخی از اصول امام خمینی (ره) بودند که همه باید تلاش کنیم این اصول را در تمامی شئون کشور پیاده کنیم./9314/302/ب2

ارسال نظرات