۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۳۳۸۲۴
عضو ارشد بسیج مردمی عراق:

اقدامات آل خلیفه در ادامه اقدامات داعش است

عضو ارشد بسیج مردمی عراق ضمن محکوم کردن اقدام رژیم بحرین ضد آیت الله عیسی قاسم، آل خلیفه را دنباله‌روی داعش توصیف کرد.
مهدي مهندس، معاون رييس بسيج مردمي عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، ابو مهدی مهندس، معاون بسیج  مردمی عراق، اقدامات رژیم بحرین علیه آیت الله عیسی قاسم را محکوم کرد.

 

وی افزود: برهه هایی از استبداد و ظلم در بحرین می گذرد و ملت آن همچنان تحت اقدامات تبعیض گرایانه و طایفه ای آل خلیفه و حامیان آن قرار دارند. هم اکنون با سلب تابعیت از یکی از برجسته ترین علمای بحرین یعنی آیت الله عیسی قاسم خط مشی قهری خود را به اوج رساند. قبل از آن نیز با صدور حکم زندان شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین خط مشی قهری خود را نشان داده بود.

 

ابومهدی مهندس گفت: اقدام آل خلیفه در تغییر بافت جمعیتی بحرین از طریق جذب بیگانگان و اعطای تابعیت بحرینی به آنها، افزایش اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات کنندگان طی سال های گذشته، اخراج آزادگان بحرین با حمایت کشورهای خلیج فارس و سکوت بین المللی؛ با سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم به اوج رسید به ویژه که وی نماد اعتدال و رهبر حامیان تغییر رژیم استبدادی است.

 

وی بیان کرد: این اقدامات، تحریک آمیز و اشتباهی فاحش است. آنها متوجه آثار و ابعاد آن بر اراده ملت بحرین که انتقاهم هر قطره خون ریخته را می گیرد، نیستند. ملت بحرین برنامه های اصلاحات را ادامه می دهند و در چارچوب نابودی استبدادی حرکت خواهند کرد.

 

ابومهدی مهندس تاکید کرد: آنچه رژیم بحرین انجام می دهد دنباله اقدامات داعش است. حکام بحرین، عربستان و قطر حامیان تروریسم در دنیا هستند و آنها عین تروریسم هستند.

 

وی افزود: ادامه اقدامات رژیم استبدادی بحرین و افزایش رویارویی، سرآغاز برخوردهای خونینی خواهد بود که آل خلیفه تاوان آن را که نابودی رژیم ظلم است خواهد داد.ما در عین حال که همه اقدامات جنایتکارانه و اقدامات سرکوبگرانه آنها را محکوم می کنیم در کنار ملت بحرین می ایستیم و از جهاد مقدس و آرمان مبتنی بر عدالت آنها حمایت می کنیم./994/ب102/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات