۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۴۳۴۹۸۲
مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین:

جریان تکفیری و تبلیغ ایران هراسی نقشه دشمن برای به حاشیه بردن موضوع فلسطین است

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین گفت: در نتیجه قرار گرفتن مخالفت با دشمن و اسرائیل به عنوان مطالبه نخست مسلمانان، دشمنان تصمیم به تحریف ایده راه پیمایی روز جهانی قدس گرفته و در مقابل اسرائیل که دشمن درجه یک مسلمانان و فلسطین است، جریان تکفیری و تبلیغ ایران هراسی را به عنوان حساسیتی فرضی و ساختگی برای مسلمان ایجاد کردند تا اسرائیل از موضوعیت اصلی خارج و روحیه مدافعین و حامیان دین و فلسطین تضعیف شود.
روز قدس

حجت‌الاسلام محمد علی عبداللهی، مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به روز جهانی قدس گفت: ایده امام خمینی مبنی بر اختصاص جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس تبدیل آزادی قدس و مخالفت با آمریکا به مطالبه و فرهنگی عمومی است که یکی از نتایج آن سخت شدن مقابله با آن خواهد بود.

 

وی ضرورت راه پیمایی روز جهانی قدس را مقابله با دشمنان امت اسلامی دانست و بیان کرد: مخالفت با اسرائیل و زنده نگه داشتن روز قدس پشتیبانی از حکومت و نظام اسلامی به شمار می‌آید و در نتیجه آن دشمنان درمی‌یابند که مخالفت با چنین ملتی صلاح نیست.

 

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین ادامه داد: دشمنانی مانند آمریکا و همکاران آن در طول انقلاب اسلامی برنامه‌های گوناگونی برای نابودی این انقلاب در پیش گرفته‌اند که هر یک برای نابودی کشوری کافی است، اما ملت ایران به دلیل فرهنگ و مطالبه عمومی مبارزه با آمریکا و نگهداری انقلاب اسلامی از این توطئه‌ها سربلند بیرون آمدند.

 

وی درباره نتایج و ضروت‌های حضور در راه پیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: تبدیل شدن مخالفت با آمریکا و اسرائیل به مطالبه و فرهنگی جهانی و به میدان کشیدن تمام مسلمانان جهان از جمله پیام‌ها و نتایج خضور در راه پیمایی روز جهانی قدس است، همچنین این حضور پشتیبانی برای مبارزین حامی قدس خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام عبداللهی با بیان علت طرح نقشه از طرف مستکبرین جهانی برای انحراف اذهان عمومی از موضوع فلسطین اظهار داشت: در نتیجه قرار گرفتن مخالفت با دشمن و اسرائیل به عنوان مطالبه نخست مسلمانان، دشمنان تصمیم به تحریف این ایده گرفته و در مقابل اسرائیل که دشمن درجه یک مسلمانان و فلسطین است، ایران هراسی را به عنوان حساسیتی فرضی و ساختگی برای مسلمان ایجاد کردند.

 

وی در پایان گفت: با جریان تکفیری و تبلیغ ایران هراسی اسرائیل از موضوعیت اصلی خارج و روحیه مدافعین و حامیان دین و فلسطین تضعیف خواهد شد، همچنین این تحریف از طرف دشمن سنگ اندازی برای انقلاب نیز خواهد بود./955/302/ب3

ارسال نظرات