۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۴۳۵۱۱۱
رییس خزانه‎داری دولت انگلیس:

انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا فقیرتر می‎شود

رییس خزانه‎داری دولت انگلیس در سخنانی از فقیرتر شدن انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا خبر داد و اعلام کرد که دولت بعدی این کشور باید هزینه های عمومی را کاهش داده و مالیات ها را افزایش دهد.
جورج آزبورن، رییس خزانه داری دولت انگلیس

به گزارش خبرگزاری رسا،جورج آزبورن، رییس خزانه داری دولت انگلیس با بیان این که کشورش پس از خروج از اتحادیه اروپایی فقیرتر می شود، تاکید کرد که دولت محافظه کار بعدی باید هزینه های عمومی را کاهش داده و بر نرخ مالیات ها نیز بیفزاید.

 

رییس خزانه داری انگلیس خاطرنشان کرد که دولت بعدی باید این اقدامات سختگیرانه اقتصادی را انجام دهد تا بتواند فقدان ابزارهای اقتصادی پیشین را که در نتیجه رای مردم به خروج از اتحادیه اروپایی از دست رفته اند، جبران کند.    

 

جورج آزبورن همچنین در یک مصاحبه رادیویی و در واکنش به این انتقاد که دولت انگلیس هیچ تدبیری برای مقابله با اثرات ناخوشایند رای به خروج از اتحادیه اروپا نیندیشیده گفت: طرفداران باقی ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا وظیفه پاسخگویی به برنامه های مورد نیاز پس از این اقدام را ندارند.

 

گفتنی است، پس از رای مردم انگلیس به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا مقامات سیاسی این کشور از هر دو حزب کارگر و محافظه کار دچار سردرگمی شده و از مهار تبعات منفی این رای ناتوان هستند.

 

استعفای مقامات عالی رتبه سیاسی و کودتاهای درون حزبی از جمله نتایج رای مردم انگلیس به خروج کشورشان از اتحادیه اروپایی هستند و کارشناسان پیش بینی می کنند که دوره ای از بی ثباتی سیاسی و اقتصادی بر انگلیس حاکم شود./990/ب903/د

ارسال نظرات