۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۴۳۵۲۹۰
مدیر حوزه علمیه سنقر:

مسلمانان و آزادی خواهان جهان نسبت به مسأله قدس بی تفاوت نباشند

مدیر حوزه علمیه سنقر با اشاره به اینکه نقشه استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی منحصر به سرزمین قدس نیست، گفت: مسلمانان و آزادی خواهان جهان نباید نسبت به مسأله قدس بی تفاوت باشند.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: در قرن معاصر مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف ار مصادیق مظلومان جهان هستند.

 

مدیرحوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: امام علی (ع) می فرمایند «کونو للظالمین خصما و للمظلوم عونا» یعنی دشمن ظالم و دوست مظلوم باشید، این روایت، روایتی مطلق است، یعنی با هر ظالمی باید دشمن بود و از هر مظلومی هر کس و هر کجا که بود باید دفاع شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی و اسلامی ما لزوم حضور در راهپیمایی روز قدس را یادآور می شود، باید در راهپیمایی روز قدس حضور یافت و از ظلم و ستم ظالمان اعلام انزجار و برائت کرد.

 

حجت الاسلام بنی عامریان بیان داشت: حمایت حداقلی ما از مردم مظلوم فلسطین با حضور در راهپیمایی روز قدس تحقق می یابد و موجب دلگرمی آن ها شده و نشان دهنده اتحاد و حمایت مسلمانان از یکدیگر است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان نباید نسبت به مسأله قدس بی تفاوت باشند زیرا اسرائیل غاصب و ظالم به حقوق مردم فلسطین تجاوز کرده و آزادی آن ها را سلب کرده است.

 

وی اظهار داشت: باید توجه داشت نقشه استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی منحصر به سرزمین قدس نبوده و قطعأ با تصرف این سرزمین به دنبال تحقق اهداف دیگر خویش هستند.

 

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان عنوان داشت: امید است با حضور پرشور و حداکثری مردم مسلمان در راهپیمایی روز قدس بار دیگر قدرت و عظمت اسلام به رخ جهانیان کشیده شده و رعب و وحشت مستکبران از تحقق این اتحاد جهانی مسلمانان، دو چندان شود./857/303/ب2

ارسال نظرات