۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۳۵۵۹۷
کارشناس مسائل مذهبی:

روز قدس، روز نمايش شكوه اتحاد مسلمانان در برابر ظالمان جهان است

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه روز قدس، روز نمايش شكوه اتحاد مسلمانان در برابر ظالمان جهان است، گفت: جهان اسلام باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حتی در سر دادن شعارها همزمان و همزبان باشد تا بدینوسیله اتحاد جهان اسلام بیشتر به دنیا ثابت شود و این راهپیمایی تاثیرگذاری بیشتری را داشته باشد و بتواند آزادی قبله اول مسلمانان دنیا کمک نماید.
حجت الاسلام داوود چمانی، کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی

حجت الاسلام داوود چمانی، کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی در آستانه روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امروزاستکبار با ایجاد توطه های لازم برای انحراف ذهن دنیا از مساله اصلی اشغال فلسطین و کشتار مردم بی گناه آن سعی دارد با تشکیل گروهک هایی همچون داعش علیه خود مسلمانان جنگ ایجاد کند وبا استفاده از امکانات مسلمانان به آنها ضربه بزند تا به هدف نهایی خود که ضربه زدن به اسلام است برسد.

 

حجت الاسلام چمانی اظهار داشت: وحدت جامعه اسلامی در سراسر دنیا فارغ از مذاهب شیعه و سنی در حمایت هر چه بیشتر از فلسطین و مبارزه علیه استکبار مساله مهمی است که با راهپیمایی مسلمانان سراسر جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان این وحدت را بیش از پیش به منصه ظهور می رساند.

 

نظام سلطه با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف است

کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی با بیان اینکه روز قدس، روز نمايش شكوه اتحاد مسلمانان در برابر ظالمان جهان است، گفت: جهان اسلام باید در راهپیمایی روز جهانی قدس حتی در سر دادن شعارها همزمان و همزبان باشد تا بدینوسیله اتحاد جهان اسلام بیشتر به دنیا ثابت شود و این راهپیمایی تاثیرگذاری بیشتری را داشته باشد و بتواند آزادی قبله اول مسلمانان دنیا کمک نماید.

 

حجت الاسلام چمانی با بیان اینکه نظام سلطه می خواهد صورت مساله را از دنیا پاک کند، ابراز کرد: چون نظام سلطه با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخالف است و در واقع جمهوری اسلامی ایران اذهان جهانیان را نسبت به مساله اشغال فلسطین روشن کرد، آنها طبیعی است که برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران و پاک کردن موضوع اشغال فلسطین از روش های مختلفی استفاده کنند.

 

کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک محور و مدار وحدت آفرین برای حمایت از جبهه مقاومت یعنی فلسطین است و استکبار سعی دارد تا این رژیم اشغالگر را در دنیا به رسمیت معرفی کند.

 

حجت الاسلام چمانی اظهار داشت: همراهی  نیروهای به ظاهر مسلمان با اسرائیل و استکبار و هر گونه تشویشی که در جهان اسلام علیه مسلمانان با کمک این افراد ایجاد می شود آب به آسیاب دشمن ریختن است که باید با وحدت و یکپارچگی مسلمانان این مسائل از بین برود و چهره واقعی اسلام به دنیا نشان داده شود.

 

جامعه اسلامی باید با یکدیگر همیار، همکار و همراه باشد

کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی تصریح کرد: جامعه اسلامی باید با یکدیگر همیار، همکار و همراه باشد و وجود چنین نفاق ها و دشمنی هایی در جهان اسلام بدون معنا است و فقط توطئه هایی از جانب استکبار برای منحرف کردن ذهن دنیا از این خیانت اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین است.

 

حجت الاسلام چمانی خاطرنشان ساخت: استکبار می خواهد افکار دنیا و مسلمانان از موضوع نامشروع بودن رژیم صهیونیسمی اسرائیل منحرف شود و این رژیم را در دنیا به رسمیت بشناسند در حالی که باید این موضوع برای تمام دنیا به ویژه مسلمانان به یک موضوع اصلی تبدیل شود تا همه در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین تلاش کنند.

 

کارشناس مذهبی و امور دینی در استان مرکزی خاطر نشان کرد: استکبار می خواهد با ایجاد حواشی برای جهان اسلام و با استفاده از این حواشی ها نسبت به اشغال سریعتر و پیشروی بیشتر اسرائیل در فلسطین کمک کرده و وجود این رژیم جعلی را به دنیا اثبات کند.

 

حجت الاسلام چمانی  در ادامه با بیان اینکه فلسطین باید آرمان اصلی جهان اسلام باشد، اظهار داشت: علی رغم مشکلات فراوانی که در کشور وجود دارد ولی حمایت از مظلوم و فلسطین و حمایت از قدس که متعلق به تمام جهان اسلام است باید به عنوان یکی از اولویت های ما قرار بگیرد و اثبات این موضوع نیز می تواند با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام شود./842/302/ب3

ارسال نظرات