۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۳۶۱۷۸
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء:

دشمنان جرأت نگاه چپ به انقلاب اسلامی ایران را ندارند

امیر سرتیپ اسماعیلی با تأکید بر این‌که دشمنان جرأت نگاه چپ به انقلاب اسلامی ایران را ندارند، گفت: بوق و کرنای استکبار به درد خودش می‌خورد.
امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در محفل انس با قرآن سربازان و افسران تبریز، با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران مرهون خون شهدا و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب است، اظهار داشت: امروز به برکت فرهنگ ایثار و شهادت در اوج اقتدار هستیم.


وی با بیان این‌که سربازان سلحشور ایران اسلامی میراث‌دار خون شهدا هستند، خاطرنشان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم برخی از مدافعان حرم هم سن سربازان داخل کشور هستند و حتی برخی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس شاید چهار یا پنج سالشان بود، این نشان دهنده این است که حقیقتی است ریشه در فرهنگ ولایی جوانان ایرانی دارد.


اسماعیلی با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران تنها وابسته به تجهیزات و ادوات نظامی و دفاعی نیست، تصریح کرد: دشمنان بیش از آنکه از تجهیزات نظامی ایران اسلامی واهمه داشته باشد؛ که قطعا دارد، از روحیه ایثار، مجاهدت، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری ملت ایران و نیروهای مسلح می ترسد.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ادامه داد: همدلی‌ و همگرایی نیروهای مسلح در نظام اسلامی ایران تحت لوای ولایت فقیه؛ موجب شده تا دشمن حتی نتواند نگاه چپ به انقلاب اسلامی ایران داشته باشد، البته توجه داشته باشید که بوق و کرنای استکبار جهانی به درد خودش می‌خورد.


وی افزود: امروز می‌بینیم دشمن با همه توان نظامی در خلیج‌فارس زمین‌گیر شده و در یک‌طرف دیگر در عراق و سوریه مغلوب شده و به‌ طور کلی استکبار با همه توان نظامی‌اش در افغانستان، سوریه و لبنان زمین‌گیر شده و جرات نمی‌کند به مرزهای کشور جمهوری اسلامی ایران نزدیک شود.


امیر اسماعیلی با بیان این‌که سربازان نظام اسلامی ایران به معنای تمام و کمال ولایی هستند، افزود: سربازان ما فرماندهان خود را به عنوان پدران معنوی تلقی می‌کنند و این پدران معنوی همچون برادر و پدر و فرزند، این عزیزان را نصیحت می‌کنند که برای ورزیدگی جسم و روح آن‌ها است.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: سربازان ما با سربازان کشورهای اروپایی و آمریکایی که برای قتل و خونریزی دوره می‌بینند، تفاوت دارند؛ سربازی که وارد نیروهای پدافند جمهوری اسلامی ایران می‌شود فقط برای حفظ و حراست از دین مبین اسلام تلاش می‌کند و این تنها به دلیل این بوده که ولایی فکر می‌کند.


وی با بیان این‌که سربازان در ایران با فرهنگ قرآنی انس دارند، گفت: سربازی که با آموزه های قرآنی تربیت یافته هیچ‌گاه طرفدار جنگ نیست و تنها برای دفاع از مرزها و کیان کشور دست به سلاح می برد، در حالی که سربازان تربیت یافته در مکتب غرب؛ برای تجاوز، قتل و جنایت آموزش می بینند.


گفتنی است، در پایان این محفل قرآنی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تعدادی کارکنان وظیفه، پایوران و سربازان ارتش تجلیل به عمل آورد./935/202/ب2

ارسال نظرات