۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۳۷۷۹۶
مدیر مؤسسه شمیم خانواده:

اطاعت از رهبرمعظم انقلاب، مانع ضعف و شکست می شود

مدیر مؤسسه شمیم خانواده با اشاره به این که رهبر الهی، محور وحدت است، گفت: اطاعت رهبر، مانع ضعف و شکست می شود و اگر بخواهیم اقتدار ایران حفظ بشود، باید تحت فرمان رهبر باشیم.
پوستر رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، ریحانه پزشکی، مدیر مؤسسه شمیم خانواده، امروز در حسینیه معین الضعفا در مؤسسه شمیم خانواده به اهمیت فرمان پذیری از رهبر پرداخت.
 

وی با اشاره به این که جهاد باید تحت فرمان رهبر باشد، افزود: اگر می خواهید در مقابل دشمن ثابت قدم باشید، باید وحدت خود را حفظ کنید و تحت فرماندهی یک رهبر باشید. اگر بخواهیم اقتدار ایران حفظ بشود، باید تحت فرمان رهبر باشیم.
 

پزشکی به پیام های آیه 46 سوره اعراف اشاره کرد و گفت: قانون و رهبر الهی محور وحدت است و به این نکته توجه شود که هر رهبری، رهبریت شما را به عهده نگیرد.
 

چشم و گوش ما به رهبر الهی باشد
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که چشم و گوش شما به رهبر الهی باشد، افزود: هر رهبری، را انتخاب نکنید، اگر می خواهید رهبر انتخاب کنید، رهبر الهی انتخاب کنید.

 

وی گفت: در جریان برجام، اگر بخواهیم اقتدار و عظمت ایران حفظ باشد، باید تحت فرمان رهبر باشیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند:« جمهوری اسلامی ابتدائاً برجام را نقض نخواهد کرد، زیرا وفای به عهد، دستور قرآنی است اما اگر تهدید نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر پاره کردن برجام عملی شود، جمهوری اسلامی برجام را آتش خواهد زد که این کار هم دستوری قرآنی درباره‌ی نقض عهد متقابل است.»
 

پزشکی ابراز کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه فرمودند:« : وظیفه‌ی طرف مقابل، برطرف کردن تحریم‌ها بود اما به این وظیفه عمل نکرده یعنی بخشی از تحریم‌ها را به‌نحوی برداشته‌ اما در عمل تحریم‌ها برداشته نشده است. آمریکایی‌ها تحریم‌های اولیه را به‌طور کامل حفظ کرده‌اند که این مسئله بر تحریم‌های ثانویه نیز که قرار بود برطرف شود اثر می‌گذارد.».
 

نقطه مقابل دشمن کار کنیم
مدیر مؤسسه شمیم خانواده اظهار کرد: ببینید دشمن چه می گوید، شما نقطه مقابل آن را عمل کنید. نزاع باعث می شود از درون بی آبرو شوید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه به اثرات پیروی از رهبر اشاره کرد و افزود: اگر چشم و گوش ما به رهبر باشد و مطیع رهبر باشیم، باعث می شود ضعف و شکست در بین ما به وجود نیاید.  
 

وی ابراز کرد: نکته دیگر این است که در اطاعت باید پایداری باشد؛ چرا که امکان دارد اطاعت بکنیم، اما پایداری نداشته باشیم.
 

پزشکی خطاب به بانوان گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است، تصمیم بگیریم به این فرمایش رهبر فکر کنیم. ببینیم چطور می توانیم نگاه خود را به مسائل اقتصادی عوض کنیم. خریدهای متفاوت و در راستای حمایت از تولید ملی داشته باشیم./1309/202/ب3

ارسال نظرات