۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۴۴۰۰۳۱
معاون امور طلاب حوزه علمیه کرمانشاه خبر داد؛

اعزام بیش از ۲۸۵ طلبه به یادمان مرصاد

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه گفت: همزمان با فرا رسیدن سالروز گرامیداشت عملیات مرصاد، بیش از 285 طلبه به یادمان مرصاد اعزام شدند.
حجت الاسلام حبیب باقری

حجت الاسلام حبیب باقری، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: با فرا رسیدن سالروز عملیات پیروزمندانه مرصاد و حماسه آفرینی رزمندگان شجاع حوزوی و غیرحوزوی، معاونت امور طلاب و دانش آموختگان ویژه برنامه هایی را برای این ایام در نظر گرفته است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: طلاب و زائران در سالروز عملیات مرصاد به یادمان مرصاد اعزام شدند و غرفه های پاسخگویی به سؤالات دینی در این ایام برپا می شود و طلاب پاسخگوی شبهات نسل جوان و نوجوان خواهند بود.

 

وی ادامه داد: امکانات اسکان و پذیرایی از طلاب و اساتید اعزامی از سایر استان ها تدارک دیده شده و در این ایام طلاب و مسؤولان حوزوی با خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران روحانی دیدار می کنند.

 

حجت الاسلام باقری یادآور شد: بیش از 285 نفر از طلاب و اساتید حوزوی به یادمان عملیات غرورآفرین مرصاد اعزام شدند، همچنین امکانات اسکان و پذیرایی از کاروان ویژه اساتید و خانواده های محترم آن ها توسط معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه فراهم شده است.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه می توان به هماهنگی و اعزام کارشناسان و اسکان یک ماهه آن ها جهت پاسخگویی به زائران و مسافران اشاره کرد.

 

وی بیان داشت: انقلابی ماندن حوزه های علمیه از مطالبات رهبر معظم انقلاب است که در سایه حفظ و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تحقق پیدا می کند.

 

حجت الاسلام باقری گفت: همان گونه که در جنگ تحمیلی، جامعه روحانیت نقشی مؤثر و پررنگ ایفا کردند، امروز نیز در زمان ناتوی فرهنگی، اساتید و طلاب افسران جنگ نرم و سایبر خواهند بود که حفظ این روحیه جهادی از طریق معرفی رشادت های شهدا در عملیاتی همچون مرصاد محقق خواهد شد.

 

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کرمانشاه در پایان بیان داشت: حضور طلاب و روحانیان و اساتید محترم سراسر کشور در یادمان مرصاد و برنامه های راهیان نور غرب کشور مایه اقتدار انقلاب بوده و میزبانی از آن ها مایه افتخار حوزه علمیه استان کرمانشاه است./857/302/ب2

ارسال نظرات