۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۴۲۸۵۸
دبیر شورای بسیج رسانه آذربایجان غربی خبر داد؛

عضویت 160 نفر از فعالان رسانه ای آذربایجان غربی در بسیج رسانه

دبیر شورای بسیج رسانه آذربایجان غربی با بیان اینکه هم افزایی رسانه ها با بسیج قدرتی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، گفت: در حال حاضر 160 نفر از فعالان رسانه ای عضو بسیج رسانه استان هستند.
بسیج رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اعظمی، دبیر شورای بسیج رسانه آذربایجان غربی روز گذشته در دیدار صمیمی اعضای بسیج رسانه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار، اظهار داشت: بسیج رسانه در راستای تحقق مطالبات رهبری مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج اقشار مختلف مردمی، در سال 92 در کشور و اوایل سال 93 در استان آذربایجان غربی آغاز به کار کرده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 160 نفر از فعالان رسانه ای عضو بسیج رسانه استان هستند، افزود: آذربایجان غربی در حوزه رسانه ظرفیت بالایی دارد که هم افزایی رسانه ها با بسیج قدرتی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.


اعظمی ایجاد جبهه واحد رسانه ای در تراز انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل بسیج رسانه خواند و گفت: جذب، ساماندهی، حفظ و انسجام رسانه ها در قالب بسیج رسانه  و همچنین تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی در عرصه رسانه از دیگر اهداف شکل گیری بسیج رسانه است.


وی به تشریح عملکرد بسیج رسانه استان پرداخت و گفت: برگزاری دوره های خبرنگاری، اردوهای سیاحتی راهیان نور، حضور در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی، برگزاری مراسم بزرگداشت بسیج رسانه مصادف با 21 دی ماه سالروز شهادت شهید رهبر و گرامیداشت روز خبرنگار سالروز شهادت شهید محمود صارمی از جمله اهم برنامه های اجرا شده است.


دبیر شورای بسیج رسانه آذربایجان غربی شناسایی پنج خبرنگار شهید در استان را از دیگر اقدامات بسیج رسانه استان اعلام و خاطرنشان کرد: شهید علمی نیک، احمد حسنی قره حسنلو، و شهید مقصودی سه شهیدی هستند که خبرنگار بودند.


وی گفت: البته دو شهید شناسایی شده دیگر خبرنگار نبوده ولی در حوزه رسانه فعالیت داشتند که اطلاعات آنها در حال تکمیل برای معرفی است.


ذوالفقار صادقی، دبیر مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از بسیجیان رسانه ای استان برای حضور در این دیدار، نحوه شکل گیری بسیج رسانه را تبیین کرد./936/203/ب2

ارسال نظرات