۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۴۳۵۴۸
به همت مدرسه علمیه زهرای اطهر مشهد:

جشن میلاد شمس الشموس برگزار می شود

مدرسه علمیه حضرت زهری اطهر(س) مشهد، در آستانه ولادت امام رضا(ع) جشن میلاد شمس الشموس را ویژه بانوان برگزار می کند.
ولادت امام رضا
امام رضا

خانم امیدوار، مسؤول فرهنگی بسیج مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه حضرت زهری اطهر(س) مشهد در آستانه ولادت امام رضا(ع) جشن میلاد شمس الشموس را ویژه بانوان برگزار می کند.
 

وی با اشاره به این که خانم آشفته، مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد سخنران این مراسم هستند،  ابراز کرد: نشست تخصصی خانواده در سیره رضوی با حضور خانم امامی پور، استاد حوزه علمیه خواهران مشهد و خانم طیب زاده، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد برگزار می شود.
 

امیدوار گفت: برگزاری جشنهای ولادت ائمه اطهار(س)، قدمی است برای شناخت هر چه بیشتر این بزرگواران، در این راستا مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد، این نشست را برگزار می کند.
 

زندگی ائمه اطهار(ع) به درستی شناخته نشده است
وی ابراز کرد: حضرت آیت الله خامنه ای در مورد ائمه اطهار(ع) می فرمایند: «بايد اعتراف كنيم كه زندگى ائمه(ع)، به درستى شناخته‏ نشده و ارج و منزلت جهاد مرارت ‏بار آنان حتى بر شيعيانشان نيز پوشيده مانده است و با توجه به هزاران كتاب كوچك و بزرگ و قديم و جديد درباره زندگى ائمه(ع)، امروز همچنان غبارى از ابهام و اجمال، بخش عظيمى از زندگى اين بزرگواران را فرا گرفته».
 

امیدوار با خاطرنشان کردن این که عموم بانوان در این مراسم می توانند شرکت کنند، گفت: اجرای مولودی و مسابقه از دیگر برنامه های این جشن است.
 

مسؤول فرهنگی بسیج مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد یادآور شد: این مراسم شنبه، 23 مرداد ماه در مدرسه علمیه حضرت زهرای اطهر(س) مشهد واقع در بهشتی 40 برگزار می شود./1309/303/ب2

ارسال نظرات