۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۴
کد خبر: ۴۴۳۶۱۷

اعضای کاروان زیرسایه خورشید با طلاب مدارس اهل سنت بنگلادش دیدار کردند

اعضای کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی اعزامی به بنگلادش در نشست‌های مختلفی با علما، بزرگان، معلمان مدارس و طلاب شهر چیتاگانگ این کشور، دیدار و گفتگو کردند.
کاروان زیرسایه خورشید در بنگلادش کاروان زیرسایه خورشید در بنگلادش کاروان زیرسایه خورشید در بنگلادش

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری طرح «زیر سایه خورشید»؛ اعضای کاروان فرهنگی- تبلیغی رضوی اعزامی به بنگلادش در نشست‌های مختلفی با علما، بزرگان، معلمان مدارس و طلاب شهر چیتاگانگ این کشور، دیدار و گفتگو کردند.

استقبال گرم عالمان بنگالی از مباحث مطرح شده از سوی مبلغان و خدام رضوی، فرصتی را فراهم کرد تا کاروان رضوی ضمن اجرای برنامه های شور آفرین و معنوی خود برای معلمان و طلاب مدرسه علمیه چیتاگانگ تاثیرات، خاطرات و معارف خوبی از هویت مکتب اهل بیت را برای آنان به یادگار گذارد.

ارادت فراوان عالمان بنگلادش به اهل‌بیت نبی مکرم اسلام و آمادگی فکری و روحی برای بهره مندی بیشتر از هویت و معارف اهل‌بیت(ع)، از نکات مهم و مسئولیت ساز این دیدارها برای مسئولین و تصمیم گیران انقلاب اسلامی و مکتب اهل بیت (ع)؛ بود که دستاوردهای تبلیغی مثبتی را برای کاروان «زیر سایه خورشید» رغم زد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرویان، مبلغ این کاروان در سخنانی خطوط شاخص فکری اهل‌بیت(ع) را برای این افراد برشمرد و گفت: اگر جامعه اسلامی و مسلمانان در این مسیر، به این خطوط اقتدا کنند، تعالی و سربلندی در انتظار ایشان و جامعه‌شان خواهد بود.

گفتنی است؛ تبرک جویی از پرچم رضوی توسط بزرگان و طلاب اهل سنت بنگلادش و گفتگو و جلسات مبلغ و اعضای کاروان با شخصیت‌ها و بزرگان اهل سنت و معلمین مدارس و دیدار با اقشار مختلف شهر چیتاگانگ و توزیع هدایای فرهنگی آستان قدس رضوی در میان ایشان، از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه  کاروان «زیر سایه خورشید» در شهر چیتاگانگ بود./998/د102/ی

ارسال نظرات