۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۴۳۹۶۴
امام جمعه الشتر:

عمل به سیره رضوی تضمین کننده سلامت جامعه است

امام جمعه شهرستان الشتر عمل به سیره رضوی را تضمین کننده سلامت جامعه و برطرف کننده خلأهای فرهنگی بیان کرد.
میلاد امام رضا

حجت‌الاسلام سیدسجاد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا(ع)، گفت: وجود امام رضا(ع) برای هر ایرانی و مسلمانی هویت و برکت است.

وی با اشاره به دارای شخصیت ممتاز و برجسته امام رضا(ع)، افزود: همه دانشمندان اسلامی، نخبگان و دانشمندان غیراسلامی بر عظمت این شخصیت بزرگ اعتراف دارند.

امام جمعه شهرستان الشتر انقلاب را نتیجه توسل به اهل بیت(ع) دانست و بیان داشت: تداوم این انقلاب در گرو تکیه بر سیره اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام موسوی در ادامه یادآور شد: انقلاب اسلامی در قم و از کنار مرقد مطهر خواهر امام هشتم آغاز شد.

وی با بیان اینکه هر یک از امامان برای ما الگو هستند، خاطرنشان کرد: عمل به سیره عملی و رفتاری اهل بیت(ع) تضمین کننده سلامت جامعه است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر ضرورت توجه و عمل به سیره رضوی اظهار داشت: تکیه بر سیره اهل بیت(ع) ترویج دهنده سبک زندگی اسلامی است.

وی ترویج سبک زندگی اسلامی را لازمه مقابله با سبک زندگی غربی و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی غرب بیان کرد و گفت: با عمل به سیره اخلاقی و رفتاری اهل بیت(ع) بسیاری از آسیبهای اجتماعی کاهش می یابد.

امام جمعه الشتر درس بزرگ امام رضا(ع) را مبارزه هوشمندانه و حکیمانه با نظام سلطه بیان کرد و گفت: سیره رضوی برطرف کننده چالشهای فرهنگی، اجتماعی و آسیب های اخلاقی است./9459/303/ب2

ارسال نظرات