۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۴۴۳۸۱
جزئیات بازدید نمایندگان از تاسیسات هسته‌ای فردو و نطنز از زبان امیرآبادی

بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد که ایران به تمام تعهداتش در برجام عمل کرده است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بازدیدهای میدانی از تاسیسات فردو و نطنز نشان می دهد که جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است.
احمد امیرآبادی فراهانی

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از فارس، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از تاسیسات هسته‌ای فردو و نطنز گفت: بازدیدهای انجام شده از تاسیسات فردو و نطنز بیانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرد و ما شاهد اجرای تعهدات در تاسیسات مذکور هستیم.

وی افزود: به عنوان نمونه کارخانه تولید قطعات مربوط به سانتریفیوژ که پیش از این فعال بوده و امروز تعطیل  شده است و ما شاهد توقف این کارخانه در شرایط فعلی هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آن تعداد از سانتریفیوژهایی که بنا بود جمع آوری شده و به انبار منتقل شده است.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران اجرا شده و ایران به تعهدات خود در این باره عمل کرده است. اما طرف مقابل به تعهدات خود به طور کامل عمل نکرده و به ویژه در بحث تحریم‌های بانکی شاهد عهدشکنی طرف مقابل هستیم.

امروز (دوشنبه) برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه جمع دیگری از نمایندگان خانه ملت از تاسیاست هسته‌ای فردو و نطنز بازدید کردند./836/د102/ل

ارسال نظرات