۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۴۴۵۲۶۹
آیت الله حکیم:

عشق به اهل بیت عامل دشمنی تروریست‎ها با شیعیان است

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف تصریح کرد که دوستی اهل بیت (ع) یکی از اصلی‎ترین علت‎های دشمنی جریان‎های تروریستی با شیعیان است.
حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم، از مراجع تقلید نجف اشرف، در دیدار با جمعی از خانواده‎های شهدای منطقه کرداه بغداد با اشاره به شهادت 324 تن و زخمی شدن ده‎ها تن دیگر از مردم عراق در این انفجار گفت: ما به شدت نسبت به این حادثه ناراحت و غمگین شدیم. شیعیان در شرایط سختی زندگی می‎کنند و دشمنان، مراکز و مناطق آنان به ویژه منطقه الکراده که همه نسبت به دین و عقاید قوی مردم آن آگاهی دارند، را هدف حمله‎های تروریستی خود قرار داده‎اند.

وی با اشاره به اینکه شیعیان به دلیل عشق به اهل بیت(ع) مورد حملات تروریستی قرار می گیرند، افزود: همه مشکلات اعم از کشتار، آوارگی و سختی‎های که شیعیان تحمل می‎کنند به علت تمسک به ولایت امیر المومنین علی (ع) و اهل بیت (ع) است. حوادثی نظیر انفجار الکراده باید موجب تقویت ایمان به خداوند متعال شود.

یکی از اعضای خانواده‎های شهدای منطقه الکراده به نمایندگی از بقیه مهمانان حضرت آیت الله حکیم در این دیدار از این مرجع تقلید به سبب حمایت و توجه صادقانه به اهالی الکراده تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: توجه مرجعیت به اهالی الکراده موجب شده است که این حجم سنگین مصیبت و اندوه آنان کاسته شود.

گفتنی است که بامداد یکشنبه سیزدهم تیرماه گذشته در پی دو انفجار تروریستی در یک منطقه تجاری و بازار در الکراده در مرکز بغداد ده ها  تن کشته و زخمی شدند که گروه تروریستی داعش، مسؤولیت این انفجارها را به‌عهده گرفت. انفجار تروریستی در الکراده از سال 2003 تاکنون خونین ترین انفجار در بغداد به شمار می رود./994/ب902/د

ارسال نظرات