۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۴۵۷۵۴
8 شهریورماه در شهرکرد؛

مراسم «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ‌مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با عنوان «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرکرد برگزار می ‌شود.
هفته دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نشست برنامه ‌ریزی مراسم هشتم شهریورماه در این استان، با بیان ضرورت پاسداشت این واقعه مهم گفت: شهیدان رجایی و باهنر سالها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی و خدمت به مردم مجاهدت و فداکاری کردند.

وی این حادثه را مهر تأیید دیگری در بی اعتباری ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریسم بین ‌المللی دانست و تصریح کرد: سرمایه‌ های ناب انقلاب اسلامی در حادثه هشتم شهریورماه، به شیوه‌ای بسیار ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و بار دیگر مهر تأییدی بر اینکه ایران بزرگترین قربانی تروریسم است زده شد.

گرجی حادثه هشتم تیر را به گونه‌ای موجب کنار رفتن نقاب تزویر از چهره منافقان کوردل دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه‌ خدمتگزاری بودند.

وی با بیان این که رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر، تواضع، خلوص، توجه به منافع مردم بوده است، خاطرنشان کرد: عدالت و فضیلت در فضای انقلاب خصوصیت این دو شهید گرانقدر بوده است.

گرجی با بیان این که شهیدان رجایی و باهنر مظهر ایمان و فداکاری و نماد تقوا و پاکی هستند، گفت: این دو شخصیت بزرگ انسان های انقلابی بودند که خدمت بی منت به مردم را در رأس امور خود قرار می دادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ‌مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر روز دوشنبه، هشتم شهریورماه جاری، از ساعت 10 صبح با عنوان «شهیدان رجایی و باهنر، الگوی دولتمردان شایسته و مکتبی» در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور یکی از شخصیتهای برجسته کشوری برگزار می ‌شود.

به گفته این مقام مسؤول در همین راستا 9 همایش در مراکز شهرستانهای استان و در سطح دستگاه های اجرایی با عنوان تبیین ویژگیهای دولت اسلامی برگزار خواهد شد./203/9457/ب1

ارسال نظرات