۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۴۵۸۸۰
جانشین فرمانده بسیج مستضعفین:

استکبار جهانی وحدت مسلمانان را نشانه رفته است

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های تکفیری که در کنار انواع جنایتها ادعای دفاع از دین خدا را دارند وحدت مسلمانان را نشانه رفته است.
سردار فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار فضلی جانشین فرمانده بسیج مستضعفین امروز در همایش روز بسیج کارمند به مناسبت شهادت حامد جرفی که در سالن همایشهای غدیر وزارت کشور برگزار شد، گفت: دوران بعد از انقلاب تفاوت زیادی با پیش از آن دارد که حضور ولی‌فقیه در رأس نظام، ایجاد قانون اساسی بر مبنای جمهوری اسلامی و استکبارستیزی مردم از مهم‌ترین آن‌ها است.

وی افزود: امروز استکبارستیزی در بالاترین درجه به شکل مقاومت در دفاع از مظلوم خود را به نمایش گذاشته است که الگوی خود را از انقلاب اسلامی ایران دریافت کرده و تحت امر ولی‌فقیه رهبر مسلمانان عالم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

سردار فضلی با اشاره به اینکه امروز همه مستکبران عالم در یک طرف و در سوی دیگر انقلاب اسلامی ایستاده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با اتکا به سه رکن قرآن، اهل‌بیت (ع) و مردم به این ایستادگی و مقاومت پرداخته و ادامه می‌دهد.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام و استکبار جهانی با پشتیبانی از رژیم بعث عراق جنگ تحمیلی را به کشور تحمیل کردند اما همین مردم با رهنمود و رهبری امام راحل اجازه ندادند دشمن کوچک‌ترین ضربه را به کشور ما وارد سازد.

وی در ادامه گفت: شهدا بر اساس پیام امام راحل مبنی بر اینکه «هرکس توان جنگ دارد سلاح در دست گیرد» بسیجی‌وار در دوران دفاع مقدس نقش بی‌بدیل اطاعت از ولی‌امرمسلمین را به نمایش گذاشتند.

سردار فضلی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: امروز با شبی خون فرهنگی به جنگ نرم با ما پرداخته که این مبارزه نیز باید با آگاهی و بصیرت به ایستادگی بپردازیم.

جانشین فرمانده بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام با ایجاد گروه‌های تکفیری که در کنار انواع جنایت‌ها ادعای دفاع از دین خدا را دارند وحدت مسلمانان را نشانه رفته است تا به راحتی بر همه آنچه دارند تسلط پیدا کند./202/807/ب1

ارسال نظرات