۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۴۶۰۸۱
عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار وزیر اطلاعات با آیت الله موسوی اردبیلی

وزیر اطلاعات در دیدار با حضرت آیت الله موسوی اردبیلی به گزارشی از آخرین فعالیت های انجام شده در جهت امنیت هر چه بیشتر کشور پرداخت.
آیت الله موسوی اردبیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی با این مرجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر اطلاعات در این دیدار به گزارشی از آخرین فعالیت های اطلاعاتی در کشور پرداخت و ابراز داشت: کشور جمهوری اسلامی تحت کنترل کامل است و هیچ کس جرأت تعرض به این آب و خاک را ندارد.

وی همچنین بار دیگر روی مسأله ناتوی اطلاعاتی تأکید کرد و ابراز داشت: به شکر خدا در کشور ما وحدت و انسجام خوبی میان دستگاه های امنیتی برقرار است و روز به روز دشمن در ضربه زدن به ایران ناامید تر از گذشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره امنیت موجود در کشور را ستایش کرده و آن را بی بدیل خوانده اند.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی نیز در این دیدار از زحمات و مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان(عج) در زمینه ایجاد امنیت در کشور تقدیر و تشکر کرد و از خدای متعال توفیق روز افزون آنها را خواستار شد./1330/پ202/ج

ارسال نظرات