۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۴۴۷۴۹۲
با حضور وزیر اطلاعات؛

کنگره بزرگداشت یکصد و یکمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری برگزار می شود

امام جمعه دلوار گفت: کنگره بزرگداشت یکصد و یکمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری با حضور وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سایر شخصیت ها و چهره های کشوری و استانی برگزار می شود.
یکصد و یکمین سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام زاهددوست، امام جمعه دلوار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با یکصد و یکمین سالروز شهادت سردار مجاهد و  استکبارستیز شهید رئیسعلی دلواری ستاد بزرگداشت ۱۲ شهریور «همایش  بزرگداشت آن سردار  مؤمن و شجاع جهان اسلام» را برگزار می کند.
 
امام جمعه دلوار افزود: این همایش روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور ماه در زادگاه آن شهید سرافراز و در  سالن ورزشی شهید جمادی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علوی
وزیر اطلاعات، آیت‌الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار بوشهر و سایر شخصیت ها و چهره های کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال رشادت ها و ایثار گری ها و مجاهدت های آن سردار شجاع به جامعه امروز به ویژه نسل جوان و  همچنین تجلیل از مقام شامخ سردار شهید رئیسعلی دلواری از مهمترین اهداف برگزاری این کنگره ها و محافل معنوی است.

وی اظهار داشت: همه ما باید برای تجلیل از حرکت و قیام ضد استعماری جنوب که با هدایت ها و راهبری علمای دین و فرماندهی این سردار شجاع انجام شده است و برای حفظ همه ارزشها به ویژه روحیه ایثار و شهادت و انتقال پیام شهدا و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از تمام ظرفیت و امکانات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این گونه محافل استفاده کنیم./846/203/ب2

ارسال نظرات