۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۴۴۷۶۲۶
گودرزی:

گرایش مردم به ورزش حدود 11 درصد رشد داشته است

وزیر ورزش و جوانان وی با اشاره به آمارهای مختلف در حوزه‌های ورزشی، گفت: گرایش مردم به ورزش حدود 11 درصد رشد داشته است که این آمار نسبت سال‌های قبل قابل توجه است.
محمود گودرزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان  در همایش «تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید» در مرکز کتابخانه ملی ایران، گفت: سعی کرده‌ایم از ظرفیت‌های فرهنگی در تربیت نسل جوان و همچنین استفاده از ورزش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.
وی افزود: همواره رییس دولت به ورزش توام با اخلاق تاکید می‌کند بر همین اساس علاوه بر نگاه فرهنگی به ورزش به ایجاد نشاط و شادی از مقوله ورزش در میان جوانان بپردازیم.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که ورزش می‌تواند کارکردهای مختلفی داشته باشد، بیان داشت: در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اخلاقی
ورزش می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد، ضمن اینکه؛ تعامل ورزش و فرهنگ نیز می‌تواند سودمند باشد.
وی با اشاره به آمارهای مختلف در حوزه‌های ورزشی، عنوان داشت: گرایش مردم به ورزش حدود 11 درصد رشد داشته است که این آمار نسبت سال‌های قبل قابل توجه است.
گودرزی با پرداختن به موضوع المپیک ریو، یادآور شد: در المپیک گذشته توفیقاتی را داشته‌ایم که این توفیقات را نیز پیش از مسابقات پیش بینی کرده بودیم.
وزیر ورزش و جوانان ضمن درخواست از رسانه ملی برای پرداختن بیشتر به ورزشکاران، گفت: باید رسانه ملی سهم تمام رشته‌های ورزشی را افزایش دهد، ضمن اینکه محیط‌های ورزشی نیز باید به سمت فرهنگی شدن پیش بروند.
گودرزی گفت: امیدواریم در آینده رسانه ملی در بحث توجه به تمام رشته‌های ورزشی به خصوص ورزش باستانی و بانوان، سهم این رشته‌ها را افزایش دهد./856/پ202/ج1

ارسال نظرات