۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۴۷۶۳۲
مديرکل تبليغات اسلامي استان اصفهان:

مدارس علوم و معارف اسلامي صدرا در خدمت تثبيت نظام است

مديرکل تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: مدارس علوم و معارف اسلامي صدرا، در خدمت تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و در حوزه كادر سازي نيروي مديريت آينده نظام است.
حجت الاسلام رحمت الله اروجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا دركاشان، حجت الاسلام رحمت الله اروجي بعد از ظهر امروز در حاشيه بازديد از دبيرستان علوم و معارف اسلامي صدراي کاشان، گفت: مدارس صدرا مانند شجره طيبه اي است که با توجه به اخلاص و احساس وظيفه بانيان اصلي اين مدارس، اساس آن بر پایه تقوا و ريشه محکمي در مباحث فرهنگي دارد.

مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان هدف از تأسيس مدارس صدرا را تربيت نيروي متدين و کارآمد براي آينده نظام دانست و تصريح کرد: امروزه ما شاهد آن هستيم که نتيجه و ثمرات اين شجره طيبه به معناي حقيقي کلمه در خدمت تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و در حوزه نيروسازي براي مديريت آينده نظام است.

حجت‌الاسلام اروجي افزود: در يک بررسي اجمالي درصد بالايي از فارغ التحصيلان اين مدارس موفق و شاغل در مناصب کليدي مديريت هاي فرهنگي و آموزشي نظام هستند.

وي با اشاره به اينكه درحال حاضر اداره کل تبليغات اسلامي استان اصفهان، 10 دبيرستان علوم و معارف اسلامي را تحت پوشش دارد، گفت: در سال تحصيلي جديد، دو هزار دانش آموز در 10 مدرسه علوم و معارف اسلامي در استان اصفهان به تحصيل مي پردازند.

مدير کل تبليغات اسلامي استان اصفهان خاطرنشان کرد: متوليان امور به ویژه مسؤولان آموزش و پرورش بايد ضمن رصد وضعيت موجود و نقش مؤثري که اين دبيرستان ها در تعالي مباحث آموزش، فرهنگي، تربيتي و نيروسازي داشته اند، هم افزايي خوبي با سازمان تبليغات اسلامي در اين زمينه داشته باشند و همکاري ها در اين حوزه گسترش يابد.

حجت الاسلام اروجي در ادامه با اظهار رضايت از عملکرد دبيرستان معارف و علوم اسلامي صدراي کاشان، بيان داشت: دبيرستان معارف و علوم اسلامي کاشان نگين درخشاني در سطح کشور است که هم موجب مباهات آموزش و پرورش استان اصفهان و هم موجب افتخار شهرستان کاشان است.

وي اظهار کرد: امیدواریم همه مسؤولان آموزشي و فرهنگي شهرستان با تعاون و عنايت بيشتر به اين مدرسه و دانش آموزان همراهي بيشتري نسبت به گذشته داشته باشند.

لازم به ذكر است، مدارس معارف اسلامي صدرا از سال 61 با هدف نخبه پروري ديني و تربيت نيروهاي متعهد حوزوي و دانشگاهي راه اندازي شده است، اين مدارس  از جمله مؤسسات آموزشي وابسته به سازمان تبليغات اسلامي است که به صورت رايگان در رشته تخصصي علوم و معارف اسلامي در زير شاخه ادبيات دانش آموز جذب مي‌كند./1307/202/ب2            

ارسال نظرات