۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۸۰۷۸
آیت الله سبحانی با صدور پیامی:

اخبار نگران کننده ای از بحرین به گوش می رسد/ آل خلیفه از فشار و اختناق دست بردارد و به قانون گردن نهد

حضرت آیت الله سبحانی با صدور پیامی نسبت به رخدادهای نگران کننده و درد آور بحرین واکنش نشان داد و از حکام این کشور خواست به منطق قانون گردن نهاده و دست از فشار و اختناق بردارند.
آیت الله سبحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی نسبت به حوادث تلخ و درد آور بحرین واکنش نشان داد و از حکام این کشور خواست دست از فشار و اختناق بردارند و به منطق قانون گردن نهند.

متن پیام این مرجع تقلید که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
اخبار ناگوار و تكان دهنده از بحرين حاكى از آن است كه حاكم كشور بر اثر غرور قدرت به هر كار ناشايستى مى خواهد دست مى زند. سال هاى مديدى است كه ملت نجيب بحرين به پا خاسته و حقوق قانونى و شرعى خود را از حاكم و دولت خواستارند ولى آنان به جاى پاسخ مثبت به درخواست هاى ملت، با سلاح گرم پاسخ مى گويند.
روزى نيست كه در اين كشور بگير و ببند و انحلال نهادهاى قانونى و فشار بى رحمانه انجام نگيرد و دلگرمى آنان به توان نظامى است ولى غافل از اين كه (يَدُ اللهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ) و اراده خدا به نجات مستضعفان تعلق گرفته و روزى اين آرمان محقّق خواهد شد.
اين جانب از حكام بحرين درخواست مى كند از فشار و اختناق دست برداشته و به منطق قانون گردن نهند و با دلگرمى همسايه، ملت اصيل و نجيب بحرين را آزار ندهند و بداند كه روزگار تلخ به سر آيد بار دگر نعمت ظفر آيد.
(وَلاَ تَحْسَبَنَّ اللهَ غَافِلاً عَمَّا يَعْمَلُ الظَّالِمُونَ).
قم مقدسه ـ حوزه علميه
 جعفر سبحانى   
27 ذى القعده 1437هـ

/924/د102/ج

ارسال نظرات