۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۴۴۸۴۲۱
عضو ارشد حزب الله:

سنگ اندازی آمریکا در برابر راه حل سیاسی به سود غرب نیست

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، سنگ اندازی آمریکا در برابر راه حل سیاسی را در پرتو موفقیت روزافزون محور مقاومت به ضرر غرب دانست.
حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شوراری سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الوکاله الوطنیه للاعلام، حجت الاسلام ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در دیدار ابراهیم الحلبی از اعضای شورای رهبری جنبش الشعب، بر پایبندی این حزب به نامزدی میشل عون برای ریاست جمهوری این کشور تأکید کرد.

وی افزود: اگر مشکل لبنان با انتخاب رییس جمهور حل می شود ما حرص فراوانی برای تحقق این مساله داشته و تسهیلات لازم را بدین منظور ارائه کرده ایم. امیدوارم جریان المستقبل نیز از این فرصت جهت خروج کشور از بحران استفاده کند.

این روحانی لبنانی درباره آخرین تحولات سوریه تصریح کرد: توطئه دشمنان علیه سوریه با وجود حمایت بین المللی و منطقه ای بی نتیجه بوده و نتوانسته اهداف خود را محقق سازد. امروزه در برابر واقعیت های جدیدی در زمینه سیاسی و میدانی قرار گرفته ایم و محور مقاومت با حمایت دوستان خود موفق شده است به موفقیت های بزرگی دست یابد.

حجت الاسلام السید خاطر نشان ساخت که سنگ اندازی آمریکا در برابر راه حل سیاسی  به سود غرب نیست چرا که مقاومت در حال کسب دستاوردهای روزافزون است./980/ب903/د

محمدرضا جاسم زاده
ارسال نظرات