۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۴۴۹۳۰۵
آيت الله نمازي:

تاريخ مصرف آل سعود به پايان رسيده است

نماينده ولي فقيه دركاشان با اشاره به اينكه تاريخ مصرف آل سعود به پايان رسيده است، گفت: سياست استكبار جهانی طي 200 سال اخير پرورش و تربيت مهره هايي در راستاي منافع و مصالح شان بوده و به آنها ابهت كاذب مي دادند تا منافع آنها را در منطقه حفظ كنند اما بعد از پايان تاريخ مصرف شان آنها را دور مي ريختند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي نماز عيد قربان در مصلي بقيه الله الاعظم كاشان، با تبريك عيد بزرگ قربان به مسلمانان جهان و ملت ايران، گفت: طهارت و پاكي خود را حفظ كنيد چرا كه خداوند طاهر و مطهر است و بندگان پاك و پاكيزه خود را دوست دارد و هميشه بندگانش را به استغفار توصيه كرده است.

وي افزود: خداوند حتي به پيامبراكرم(ص) نيز توصيه كرده است در برابر نفس سركش مقاومت كنيد و تسليم دستورات هواي نفس خود نشويد، چرا كه شيطان عنصر پليد و خطرناكي است كه اگر كنترل و مديريت نشود و انسانها در برابر هواي نفس كوتاه بيايند سرنوشت سختي در انتظار آنها خواهد بود.

آيت الله نمازي گفت: خداوند رحيم و مهربان است و بندگان او نيز بايد نسبت به يكديگر مهربان باشند و محيط خانواده را تبديل به محيطي امن و آرام و لبريز از مهر و محبت كنند و زن و شوهر از تحقير يكديگر پرهيز و به فرزندان خود محبت كنند چرا كه اگر محيط خانواده سرشار از مهر و محبط نباشد براي فرزندان آنها عواقب خطرناكي را به دنبال خواهد داشت.

وي با تأكيد بر پرهيز از گناه، افزود: بندگان خدا بايد از سركشي و نافرماني از خدا پرهيز كنند و مومن موحد ولايتمدار نبايد از خدا نافرماني كند و مرتكب گناه كبيره و صغيره نشود.

آيت الله نمازي اضافه كرد: پدران و مادرن، اوليا و آموزگاران و دبيران و اساتيد دانشگاه ها نوجوانان و جوانان را به حضور در نمازهاي جمعه و جماعت تشويق كنند و در مساجد حضور داشته باشند چون عامل سعادت جوان انجام نمازهاي واجب است، چرا كه نماز بازدارنده از گناهان است و نماز عنصر مقتدري است كه اگر جوانان ما ملتزم و پايبند با انجام فرايض الهي باشند اهل گناه نخواهند بود.

دشمنان اسلام در هر دوره اي عيد مسلمانان را تبديل به عزا كرده اند

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه ابراز داشت: امام سجاد در خطبه و دعاي 48 صحيفه سجاديه به خداوند مي گويد، عيد قربان روز مبارك و بزرگي است كه مسلمانان در سراسر جهان گرد هم مي آيند و در كنار يكديگر اقامه نماز عيد و ذكر دعا و مناجات مي‌كنند.

آيت الله نمازي با بيان اينكه روز عيد قربان يكي از روزهاي بسيار پرفضيلت و مبارك مسلمانان است، عنوان كرد: متأسفانه دشمنان اسلام در هر دوره اي عيد مسلمانان را تبديل به عزا كرده اند و امروز نيز دشمنان اسلام عيد مسلمانان را تبديل به عزا‌ مي‌كنند.

وي افزود: امام خميني‌(ره) در آغاز نهضت ملت ايران درسال 42 عيد نوروز را در آن زمان كه مصادف با حمله به حوزه علميه و مدرسه فيضيه و كشتار و مجروح كردن عده اي از مردم و طلاب قم شد را به عنوان روز عزا به امام عصر(عج) تسليت گفت و در نامه اي به علماي سراسر كشور فرمود، عيد را براي ما عزاكردند و عيد امسال روز عزا است و از علماي كشور نيز خواست تا آنها نيز ايام فروردين و عيد نوروز را عزاي عمومي اعلام كنند.

نماينده ولي فقيه در كاشان اضافه كرد: امروز نيز در سال گذشته حدود 7 هزار نفر از زائران خانه خدا به دليل بي كفايتي و سوء مديريت آل سعود اين شجره ملعونه خبيثه، مظلومانه در زير دست و پا و در هواي گرم به شهادت رسيدند.

آيت الله نمازي، مصيبت شهادت زائران خانه خدا و حجاج در سال 94 را مصيبت سنگيني دانست و اذعان كرد: در فاجعه اي كه بيش از 400 نفر از هموطنان ايراني نيز به شهادت رسيدند، هنوز متوجه نشده ايم چه مصيبت بزرگي از سوی آل سعود كافر بر جهان اسلام و مسلمانان تحميل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبري گفت: هنوز ملت ايران در سالگرد فاجعه منا و اين مصيت بزرگ سوگوار است و ان شاءالله خداوند قادر قاهر به زودي انتقام مظلوميت ملت ايران و شيعيان بحرين و عراق و سوريه و لبنان و فلسطين را از شيوخ شيطان پرست خلیج فارس،‌ شجره ملعونه آل سعود، آل خليفه و آل نهيان خواهد گرفت و قطعا سرنوشت آل سعود مشابه سرنوشت صدام و قذافي و شاه خواهد شد.

آيت الله نمازي با اشاره به اينكه تاريخ مصرف آل سعود به پايان رسيده است، افزود: سياست استكبار و انگليس و آمريكا طي 200 سال اخير پرورش و تربيت مهره هايي در راستاي منافع و مصالح شان بوده و به آنها ابهت كاذب مي دادند تا منافع آنها را در منطقه حفظ كنند اما بعد از پايان تاريخ مصرف شان آنها را دور مي ريختند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تأكيد كرد: براساس وعده الهي قطعا سرنوشتي كه صدام و قذافي و شاه به آن دچار شدند در انتظار آل سعود خواهد بود كه نمونه آن مصوبه اخير كنگره آمريكا است كه به اتفاق آرا حق شكايت خانواده‌هاي قربانيان 11 سپتامبر از عربستان را تصويب كرد، بنابراين وعده الهي اين است كه ظالمان به زودي نابود خواهند شد./201/1307/ب1

ارسال نظرات