۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۴۵۰۳۵۵
آیت الله علما:

تفکر و عمل انقلابی عامل ماندگاری و اقتدار نظام است/ نسل جوان ارزش های برجسته انقلاب هستند

آیت الله علما با بیان این که تفکر انقلابی و عمل انقلابی عامل ماندگاری و اقتدار نظام است، گفت: باید بیانات و مطالبات رهبری در تمام زمینه ها بکار گرفته شود، زیرا دغدغه اصلی رهبری هدایت و بصیرت افزایی نسل جوان است.
نشست آیت الله علما نشست آیت الله علما نشست آیت الله علما نشست آیت الله علما نشست آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمانشاه با اشاره به لزوم نهادینه سازی روحیه انقلابی در مدارس و دانشگاه ها، ابراز داشت: باید با فضاسازی مناسب و ترغیب نسل جوان به سوی اندیشه های انقلابی، آرمانهای متعالی انقلاب را تداوم بخشید.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: انجمن ها باید به دنبال جذب حداکثری جوانان به فعالیت های اسلامی و افزایش بصیرت دینی آنها باشد، جوانان انقلابی باید افرادی را که از نظر دینی و حجاب وضعیت مناسبی ندارند به چنین فضاهایی جذب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا، بهره برداری از جلسات فرهنگی و مناسب موجب تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در وجود نسل جوان می شود، پس باید برگزاری این مراسمات مدنظر مسؤولان قرار گیرد.

آیت الله علما در ادامه بیان داشت: بسیاری از افراد با ناآگاهی از اسلام فاصله گرفته اند و در صورتی که در فضای مناسب آموزش دیده و با فرهنگ غنی اسلام آشنایی پیدا کنند به خوبی هدایت می شوند.

وی اظهار داشت: تفکر انقلابی و عمل انقلابی عامل ماندگاری و اقتدار نظام است، باید بیانات و مطالبات رهبری در تمام زمینه ها بکار گرفته شود زیرا دغدغه اصلی رهبری هدایت و بصیرت افزایی نسل جوان است.

این مسؤول یادآور شد: جوانان سرمایه های ارزشمند نظام هستند و باید افکار و رفتار این نسل ارزشمند به درستی هدایت شود تا گرفتار دامهای گسترده شده دشمنان انقلاب نشوند، نسل جوان کشور، فطرتی پاک دارند و باید با اقدامات فرهنگی مناسب راه صحیح را به آنها نشان داد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به نقش اثرگذار روحانیت در هدایت جامعه، گفت: تبلیغ چهره به چهره نقش اثرگذاری در جذب و هدایت جوانان دارد، از این رو مبلغان باید با جوانان ارتباطی نزدیک برقرار کرده و اذهان آنها را بصیر و آگاه کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دشمن دائمأ به دنبال تخریب و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، از این رو باید در کشور اتاق فکر تشکیل شده و در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار بود.

آیت الله علما در پایان مطرح کرد: جوانان ارزش های برجسته و شاخص انقلاب اسلامی هستند و این نسل در آینده تداوم بخش آرمانها و اندیشه های انقلابی در کشور خواهند بود، از این رو باید این سرمایه ارزشمند به درستی هدایت شود./857/202/ب2

ارسال نظرات