۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۱۶۵۱
امام جمعه باغملک:

تقویت بنیه دفاعی عامل پیشرفت است

امام جمعه باغملک با اشاره به اینکه پیشرفت کشور مرهون تقویت بنیه دفاعی کشور است، گفت: پیوست میان امت و امامت در جنگ تحمیلی همه توطئه ها و دسیسه های دشمنان را باطل کرد.
موشک سجيل

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد، امام جمعه باغملک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه کشورها بدون قدرت دفاعی و پشتوانه نظامی در هیج زمینه ای پیشرفت نخواهند داشت، افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب درباره تقویت بنیه نظامی مبنای علمی، روایی و قرآنی دارد و ایشان به هیچ وجه از روی وضعیت سیاسی حاکم بر دنیا و ترس از قدرت ها از سیاست های کلی نظام اسلامی دست بر نمی دارند.

امام جمعه باغملک گفت: سیاستمداران داخلی بسیاری پس از به خطر افتادن منافع حزبی و گروهی تلاش می کنند تا اصول و مبانی اساسی نظام اسلامی را کم رنگ کنند تا خدشه ای به نگاه سیاسی و حزب خود وارد نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک ادامه داد: افرادی که در جنگ تحمیلی آقای منتظری را متقاعد می کردند که اشتباه می کنید و ما باید برای گرفتن خسارت های وارده تا بغداد حمله کنیم، اکنون 180 درجه چرخش رفتار سیاسی در فضای تبلیغاتی آنها را شاهد هستیم و پیشرفت ژاپن، آلمان و امثال این کشورها را در کنار گذاشتن قوای نظامی مطرح می کنند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد چنین اظهار نظرهایی را تناقض در رفتارهای سیاستمداران برشمرد و افزود: این اظهارنظرها همرنگ جماعت شدن است و چنین شعاری استکباری و برگرفته شده از مبانی ترساننده و مخوف CIA است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: دفاع مقدس در زمانی شکل گرفت که رییس جمهور وقت مهره و دست نشانده دشمنان بود و اطلاعات ریز و درشت نظام اسلامی را به اطلاع آنها می رساند و با استفاده از مقام ریاست کل قوای خود دستور داد که نیازی به بازپس گیری هویزه، سوسنگرد، بستان و خرمشهر نیست و این سخن به معنای به تاراج رفتن بخشی از وطن و مبانی مکتبی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه باغملک با اشاره به فرمایش امام راحل(ره) درباره تشکیل بسیج همگانی اظهار داشت: این فرمان سبب حضور همه اقشار و اقوام و پیروان ادیان و مذاهب گوناگون در دفاع از میهن اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان خارجی و خائنان داخلی شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی باغملک گفت: ترور شخصیت های انقلابی از سوی منافقین، حضور گروه های سیاسی با دیدگاه های مختلف و عضویت افراد تندرو در چنین گروه هایی و داعیه جدایی دین از سیاست، شورش های تجزیه طلبانه برخی استان ها و جنگ تحمیلی در چنین اوضاعی بر ما تحمیل شد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به پیوست میان امت و امامت در جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: اعتقاد به ولایت فقیه از سوی مردم و همراه و جزئی از مردم بودن ولی فقیه، همه توطئه ها و دسیسه ها برای براندازی نظام اسلامی را باطل کرد./302/9456/ب1

ارسال نظرات