۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۵۲۸۱۴
امام جمعه بروجرد:

برقراری امنیت اجتماعی بسترساز توسعه کشور است

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه تأمین امنیت اجتماعی مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: برقراری امنیت بسترساز توسعه کشور است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، صبح امروز در مراسم  صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بروجرد که در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، گفت: امنیت به عنوان یک مقوله مهم در جوامع بشری است.

وی به اهمیت امنیت عمومی اشاره و عنوان کرد: برقراری امنیت اجتماعی که مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی است لازمه پیشرفت در زمینههای علمی، سیاسی و اقتصادی است.

امام جمعه بروجرد عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در برقراری و حفظ امنیت در کشور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

وی تأمین امنیت انتظامی را از پایه های امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی در تحقق این مهم نقش بسزایی بر دوش دارد.

حجت الاسلام ترابی در ادامه به نقش پلیس در برقراری امنیت داخلی اشاره کرد و گفت: پلیس با حفظ اعتماد مردم باید در تأمین امنیت داخلی تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس امانتدار مردم است، خاطرنشان کرد: برای حفظ اعتماد مردم باید در امانتداری مردم تلاش کند.

امام جمعه بروجرد در ادامه تصریح کرد: برای برقرای امنیت اجتماعی در جامعه باید دیگر دستگاههای مرتبط با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

وی امنیت را بسترساز هرگونه توسعه و تحول دانست و گفت: برقرای امنیت اساس همه موفقیتها در عرصه های گوناگون است./9459/203/ب2

ارسال نظرات