۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۵۲۸۴۱
فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه:

احیای امر به معروف و نهی از منکر سطح فرهنگی جامعه را ارتقا می دهد

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه با اشاره به اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر سطح فرهنگی جامعه را ارتقاء می دهد، گفت: بهترین زمان برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره بردن از عاشورا و ایام محرم و صفر است.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ظهر امروز در نشست خبری هفته امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر از پایه های سازنده جامعه سالم و ارتقای سطح فرهنگی جامعه است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه محرم، خاطرنشان کرد: بهترین زمان برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهره بردن از عاشورا و ایام محرم و صفر است.

این مسؤول تصریح کرد: همواره امر به معروف بر نهی از منکر ارجحیت داشته و باید نخست با تذکر لسانی و با زبان نرم به هدایت افراد پرداخت، زیرا این روند مورد تأیید خداوند متعال است.

ریحانی بیان داشت: انجام وظایف محوله به هر فردی مصداق امر به معروف است، اگر تمام افراد مسؤولیت های خویش را به درستی به انجام رسانند جامعه ای پویا و کامل به وجود می آید اما متأسفانه گاه خلاف این را در جامعه شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار داشت: وجود برخی نارسایی ها بیانگر این امر است که افراد نسبت به انجام وظایف خویش پایبند نیستند، همین امر مشکلاتی را پدید می آورد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، مطرح کرد: امروز شأن جوانان از نسل جوان دوران دفاع مقدس بالاتر است، زیرا حضور گسترده و پرشور جوانان در اربعین حسینی بیانگر رشد سریع فرهنگ تشیع در جامعه است.

ریحانی با اشاره به لزوم تشکیل طلایه داران فرهنگی بیان داشت: وجود طلایه داران موجب تسریع آهنگ رشد فرهنگی در جامعه خواهد شد، مردم شایسته بهترین و غنی ترین فرهنگ هستند، از این رو باید اقدامات مناسب صورت گرفته و مشکلات موجود مرتفع شود./857/203/ب2

ارسال نظرات