۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۴۵۲۸۷۳
نماینده آیت الله سیستانی در اروپا:

فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی امتداد ندای امام حسین است

نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا ضمن تشکر و قدردانی از لبیک به ندای مرجعیت خاطرنشان کرد که فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی امتداد ندای امام حسین(ع) است.
حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت صوت الجالية العراقية، حجت الاسلام سید مرتضی کشمیری، نماینده حضرت آیت الله سیستانی در اروپا طی سخنانی در جمع شیعیان لندن به بیان درس‎هایی از عاشورا پرداخت و گفت: نبرد امام حسین (ع) در کربلا برای احقاق حق، رفع ظلم و ستم، تطبیق شریعت الهی و اجرای اسلام محمدی بود.

وی افزود: انسان با نزدیک شدن به ماه محرم و سالروز شهادت سید الشهدا (ع) و یاران باوفایش به یاد شهدایی که به ندای حضرت آیت الله سیستانی لبیک گفتند و با جانفشانی به دفاع از مقدسات پرداختند، می افتد.

حجت الاسلام کشمیری تصریح کرد: حضرت آیت الله سیستانی از مردم برای دفاع از مقدسات، ناموس و اراضی عراق در برابر پیروان خط بنی امیه که همواره درپی مخدوش کردن چهره اسلام اصیل، تقسیم کشور و گسترش ظلم و ستم در جامعه بودند، دعوت کرد.

وی تاکید کرد که ندای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی امتداد ندای «هل من ناصر ینصرنا» امام حسین (ع) در روز عاشورا است.

نماینده حضرت آیت الله سیستانی از حمایت و لبیک مردم عراق، خانواده‎ها و مادران مجاهدان به فتوای جهاد کفایی مرجعیت برای مبارزه با تروریسم تقدیر و تشکر و اظهار داشت: به زودی رزمندگان عراقی بر تروریسم پیروز خواهند شد و ریشه آنان در این کشور خشکیده می‎شود.

وی پیروزی‎های رزمندگان و اعضای بسیج مردمی را تاریخی توصیف کرد و بیان داشت: عوامل پیروزی نهضت امام حسین (ع) به عوامل پیروزی اعضای بسیج مردمی مشابه است و تاریخ هر دو را در خود ضبط و ثبت خواهد کرد./994/ب902/د

ارسال نظرات