۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۴۵۳۱۳۲
مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر:

نمایشگاه کتاب عاشورا نقش مهمی در افزایش معرفت به امام حسین دارد

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر گفت: برپایی هر ساله نمایشگاه کتاب عاشورا می‌تواند آغاز خوبی برای افزایش روزافزون معرفت نسبت به عاشورا و امام حسین(ع) شود.
زائری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر عصر امروز در اختتامیه اولین نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا، که در موسسه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامي (سرچشمه) برگزار شد، با تشکر از تشکر از همه عوامل برپایی نمایشگاه و شرکت‌کنندگان، گفت: این نمایشگاه حلقه و زنجیره‌ای از فعالیت‌ نهادهای عاشورایی و دوستداران امام حسین (ع) برای ترویج و عمق‌بخشی به فرهنگ عاشورای حسینی است.

وی با اظهار امیدواری نسبت به موفقیت هر چه بیشتر این نمایشگاه طی سالهای آتی، عنوان کرد: انتشار نشریات در زمینه موضوعات عاشورایی، راه اندازی سایت‌ها، برگزاری جلسات و نشست‌های گفتگوی آئینی، جایزه کتاب سال عاشورای دعبل و حرکت‌هایی از این قبیل یکدیگر را کامل می‌کنند.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی شهدای هفتم تیر افزود: اتفاقاتی همچون نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا به نوعی همراهی با نهضت بزرگ سیدالشهدا(ع) است که باید برای توسعه و گسترش آن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام زائری با اشاره به زحمات عوامل برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب عاشورا، بیان داشت: همه اشخاصی که در راستای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند این اقدام را نوعی برپائی مجلس امام حسین(ع) و کربلایی شدن محسوب کردند که این اخلاص و صفای باطن قابل تحسین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید که برپایی هر ساله این نمایشگاه آغاز خوبی برای افزایش روزافزون معرفت نسبت به عاشورا و امام حسین(ع) شود، چراکه وقتی مجلس عزاداری با معرفت همراه باشد ارزش بیشتری خواهد داشت، امید که خداوند در این مسیر نیت همه ما را خالص گرداند./202/807/ب1

ارسال نظرات