۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۵۳۲۴۲
مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه لرستان:

امنیت و یکپارچگی امروز کشور مرهون رهنمودها و هدایت رهبر معظم انقلاب است

مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان رهبری را منادی وحدت دانست و گفت: امنیت و یکپارچگی امروز کشور مرهون رهنمودها و هدایت رهبر معظم انقلاب است.
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بدترین عذابهایی که به مردم نازل می شود در راستای نبود وحدت است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب منادی وحدت است، افزود: در سایه رهنمودهای رهبری وحدت بین شیعه و سنی و وحدت بین سیاستمداران که گرایشهای سیاسی مختلفی دارند، مشاهده می شود.

مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان 22 بهمن را میثاق ملی عنوان کرد و گفت: در این روز وحدت همه مردم و مسؤولان به نمایش گذاشته می شود.

وی وجود وحدت بین نیروهای انقلابی را امری مهم خواند و اظهار داشت: تفرقه بین نیروهای انقلابی خطرناک است و رهبر معظم انقلاب همواره با بصیرت و هوشیاری جلوی اختلافات را می گیرند.

حجت الاسلام حسینی راه نجات و پیشرفت کشور را عمل به مطالبات و فرمایشات رهبری عنوان کرد و افزود: با دستور و تأکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت همه نیروهای ارزشی انقلاب وظیفه دارند از فرمایشات رهبری تبعیت کنند.

وی یادآور شد: ایجاد دو دستگی و تفرقه بین نیروهای ارزشی انقلاب موجب می شود کشور دجار آسب شود و همه نیز ضربه می بینند.

مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاههای لرستان امنیت و وحدت موجود در کشور را حاصل هدایت و رهنمودهای رهبری دانست و افزود: بصیرت شرط لازم حفظ وحدت بین نیروهای انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و ارزشی برخی مواقع که از فلسفه و حکمت موضوعی آگاه نیستند برای دوری از تفرقه باید به نظر دلسوزان نظام اعتماد کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: برای حفظ و تقویت وحدت باید تلاش کرد با روشنگری و بیان صحیح افراد مختلف را جذب کنیم و به تقویت جبهه انقلابی کمک کنیم./9459/303/ب2

ارسال نظرات