۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲
کد خبر: ۴۵۳۳۸۲

اعلام برنامه‌های آستان حضرت معصومه در دهه اول ماه محرم

اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) برنامه‌های دهه اول ماه محرم حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) را اعلام کرد.
حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، برنامه‌های دهه اول ماه محرم در آستان حضرت معصومه(س) از سوی اداره کل تبلیغات و اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اعلام شد.

مراسم نیاش صبحگاهی و خطبه خوانی همه روز بعد از نماز صبح در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

برنامه پرسش و پاسخ زمزم معرفت همه روزه یک ساعت و نیم مانده به غروب در شبستان امام خمینی(ره) با محوریت پرسش و پاسخ حسینی برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجج الاسلام ماندگاری و میرباقری برگزار شده و مداحی مراسم عزاداری را آقایان عباس حیدرزاده، حسن حیدر زاده، یاسین شیخ زاده، یاسرمحمدی، علی رضایی و رحیم ابراهیمی برعهده دارند.

اضافه بر این مراسم سخنرانی قبل از نماز ظهر را در پنج روز ابتدایی دهه اول ماه محرم راحجت الاسلام میر دامادی بر عهده داشته و مراسم سخنرانی پنج روز دوم دهه اول با حضور حجج الاسلام میرشفیعی و حجت الاسلام ماندگاری برگزار خواهد شد.

همچنین هیأت انصار المهدی برای نوجوانان در رواق نوجوان همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برنامه عزاداری برگزار کرده و سخنران این مراسم حجت الاسلام میر غفاری است.

احیای مراسم شب عاشورا با حضور حجت الاسلام ظهیری در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

قرائت زیارت ناحیه مقدسه هم روزه ساعت ۱۶ در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی با سخنرانی حجت الاسلا میردامای ۱۶ مهرماه در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری برای زائران غیر ایرانی، اردو زبان و عرب زبان و آذری زبان همه روز بعد از نماز مغرب و عشا در سالن امام خامنه ای، شبستان نجمه خاتون و دفتر امور زائران غیر ایرانی برگزار خواهد شد./۹۶۸/ت303/ی

ارسال نظرات