۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۵۴۰۲۶
به دنبال گزارش خبرنگار رسا؛

نشست کارشناسی مسأله مسجد آقاعلی تبریز در اوقاف برگزار شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اشاره به گودبرداری مسجد آقاعلی تبریز، گفت: برنامه اول ما مهار کامل نشست این ساختمان است. وقتی بحران به طور کامل مهار شد باید با حضور مالکان ساختمان درباره آینده آن تصمیم گیری شود.
اوقاف

حجت‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگانی از نظام مهندسی استان، خدمات شهری، استانداری و خدمات مهندسی برای بررسی مشکل به وجود آمده در هنگام گودبرداری مسجد آقاعلی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: طی بحث هایی که در این جلسه انجام شد، مقرر شد تا نظام مهندسی استان سه نفر از مهندسین زبده را برای همکاری و ارائه مشاوره های لازم برای مهار کامل نشست ساختمان معرفی و به محل مورد نظر ارسال کند.

مصائبی خاطرنشان کرد: برنامه اول ما مهار کامل نشست این ساختمان است. وقتی بحران به طور کامل مهار شد باید با حضور مالکان ساختمان درباره آینده آن تصمیم گیری شود.

بنابر این گزارش، روز گذشته خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز؛ گزارشی از گودبرداری مسجد آقاعلی تبریز منتشر کرد که به دنبال این خبر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات اصحاب رسانه پیرامون این مسأله پاسخ داد./302/935/ب1

ارسال نظرات