۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۵۵۰۷۹
حجت الاسلام والمسلمین ضیایی:

سیاست اسلام ولایی اتمام حجت با ظالمان و مستکبران عالم است

استاد حوزه علمیه سه نوع سیاست تعامل گرایانه، سازشکارانه و لیبرالیستی را جزء اسلام غیر ولایی دانست و گفت: اگر کسی ترک سیاست اسلام ولایی کند یعنی وطن فروشی کند و جاسوس دو جانبه باشد، طمع دنیا او را گرفته است.
ضیایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ضیایی استاد حوزه علمیه صبح امروز همزمان با عاشورای حسینی در حسینیه امام جعفر صادق (ع) پیرامون سیاست اسلام ولایی به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام ضیایی با اشاره به حدیث امام صادق(ع) چهار چیز را از امور شدیده دانست و ابراز کرد: جان مردم، نوامیس مردم، اموال مردم و آبروی مردم از امور شدیده بوده و احتیاط در آن واجب است.

وی اسلام ولایی را از اسلام لیبرالیستی منفک دانست و خاطرنشان کرد: اقتصاد کورکورانه و کپی از شرق و غرب و لیبرالیستی همه غلط هستند و با اسلام ولایی تفاوت دارد.

این استاد حوزه ادامه داد: سیاست تعامل گرایانه و سازش طلبانه که بعضی افراد در مملکت در پیش گرفتند کپی از سیاست ژاپن پس از جنگ جهانی دوم و آلمان غربی بعد از شکست از بلوک شرق و غرب پس از جنگ جهانی دوم است اما سیاست اسلام ولایی سیاست اتمام حجت بر ظالمین و مستکبرین عالم است.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی سیاست اسلام ولایی را سیاست رسول الله، امیر مومنان، امام حسین و امام زمان خواند و گفت: در سیاست اسلام ولایی روحیه اعتماد به نفس قوی و مقاومت کامل در تشخیص وظیفه داری یعنی دفاع مناسب و محل کارآمد نسبت به دشمنان داری. هم جهاد دفاعی و هم جهاد تهاجمی داری.

وی با اظهار اینکه اگر به دشمن ضربه وارد نکنی او به تو ضربه می زند افزود: جهاد مقدس یک جهاد پیگیر و مضاعف برای نجات مسلمین است. مردمی که 15 تا 18 هزار نامه نوشتند و امام حسین (ع) را دعوت کردند. نماینده سیدالشهدا(ع) را تنها گذاشتند بنی امیه و بنی زبیر بر آن ها مسلط شد.

وی بیان کرد: اگر ترک ولایت حقه کنی ذلت می آورد، عزت خودت و جامعه پایدار نیست، امنیت از بین می رود و آشوب های اجتماعی زیاد می شود. برای اینکه نوامیس، اموال، امنیت، عافیت، و آرامش محیط تحصیلت از بین نرود با ولایت حقه باش.

این استاد حوزه در بخش دیگری از سخنانش سه نوع سیاست تعامل گرایانه، سازشکارانه و لیبرالیستی را جزء اسلام غیر ولایی دانست و اظهار کرد: اگر کسی ترک سیاست اسلام ولایی کند یعنی وطن فروشی کند و جاسوس دو جانبه باشد، طمع دنیا او را گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی ادامه داد: مومنین پیرو ولایت حقه سیاستشان عین ولایت است، سیاستمداران واقعی امت اسلامی چهارده معصوم هستند و اگر این سیاست را پیشه بگیرید مورد لطف خاص پروردگار هستید.

وی با انتقاد از دولت پیرامون پذیرش قرارداد ننگین FATF خاطرنشان کرد: یکی از قراردادهای بسیار ننگین در زمان ما قرارداد FATF که فاجعه بارتر از کاپیتولاسیون است می باشد. FATF یعنی سیستم حکومتی ایران هر دولتی اعم از این دولت و دولت های بعد که می خواهد بیاید باید عامل اجرایی سیاست های صهیونیستی در قالب هیأت حاکمه آمریکا، انگلیس و اسرائیل عمل کند.

این استاد حوزه پذیرش این قرارداد از سوی دولت را به معنای پوچ دانستن آرای ملت قلمداد نمود و تصریح کرد: در کاپیتولاسیون مصونیت اتباع آمریکایی در ایران بود که اگر خلافی مرتکب شدند قضات ایران آن ها را محاکمه نکند و محاکمه آن ها به آمریکا محول شود.

وی توسعه امروزی را غلط خواند و ابراز کرد: در توسعه کنونی جامعه ما چهار پارامتر غلط وجود دارد، نخستین توسعه رشد کردن بر بستر فرهنگ عجم به سبک هخامنشیان، ساسانیان و سلجوقیان. دومین توسعه رشد کردن بر بستر فرهنگ ناسیونالیسم عربی به سبک عربستان، امارات و قطر. سومین توسعه رشد کردن بر بستر فرهنگ غرب به سبک آمریکا، انگلیس و اسرائیل و چهارمین توسعه رشد کردن بر بستر فرهنگ شرق به سبک روس، چین و هند.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی تعریف توسعه در اسلام ولایی را رشد کردن در همه زمینه های علمی، اقتصادی و اجتماعی قلمداد کرد و گفت: پیوستن به قرارداد FATF یعنی مسلمانان امتیازات نقد به دشمن بدهند ولی در ازای آن به وعده های نسیه ای دشمن الاف باشند. طبق این قرارداد تمام اموال دولتی ها اعم از استانداران و فرمانداران باید دیکته شده دشمن باشد. این قرارداد ورود داعش به کشور را تضمین کرده است.

وی ادامه داد: پیوستن به قرارداد FATF فراموشی اصول انسانی و غیرت دینی است این قرارداد یعنی وطن فروشی و از دست دادن بهترین منابع ایران. پیوستن به FATF یعنی تخریب و انهدام توانایی های داخلی و از بین بردن ارگان های پرتوان کشور مثل وزارت دفاع، سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین. پیوستن بهFATF  یعنی اطاعت و تبعیت از دشمن غربی. پیوستن به FATF یعنی حذف استقلال، آزادی کشور، ولایت فقیه، حاکم شرع و امام عادل و در نهایت یعنی اینکه فاتحه جمهوری اسلامی را به دست خودت بخوان.

حجت الاسلام والمسلمین ضیایی در پایان با اظهار اینکه با این قرارداد ننگین گرفتاری های ایران، لبنان، عراق و فلسطین اشغالی بیشتر می شود افزود: نقشه دشمن این است که قیام امام زمان (عج) و تشکیل حکومت ایشان را به تاخیر بیندازد. شما نباید بگذارید که ظهور به تاخیر بیفتد زیرا فرج حضرت فرج شماست. روز عاشورا در جریان حق حسینی باش تا همیشه حق گو و اهل حق باشی و منتظر اصلی حضرت قائم (عج) باشی./201/820/ب1

ارسال نظرات