۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۵۵۸۹۳
مدیر حوزه علمیه گیلانغرب:

تغییر در اصول انقلاب اسلامی به معنای افول و نابودی انقلاب است

مدیر حوزه علمیه گیلانغرب با هشدار در راستای تغییر در اصول انقلاب اسلامی، گفت: تغییر در اصول انقلاب اسلامی به معنای افول و نابودی انقلاب و تحقق خواسته های دشمنان است.
حجت الاسلام سید سیف الله موسوی

حجت الاسلام سید سیف الله موسوی، مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: امنیت و آرامش فراگیری که در جامعه وجود دارد مرهون نیروهای مسلح و جانفشانی سربازان و نیروهای نظامی کشور است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب تأکید کرد: این امنیت در دنیایی با این حجم از جنایات و وحشیگری و خونریزی و با وجود تلاش دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور، به سادگی به دست نمی آید، از این رو باید قدرشناس این ایثارگری ها و جانفشانی ها باشیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از سال 57 که حرکت خود را آغاز کرد ماهیتی ضد استکباری داشت و این ماهیت با استکبار و ظالمان در هر لباسی سازگاری نخواهد داشت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ماهیت نظام اسلامی از اساس، مدافع مظلومان سراسر جهان با هر عقیده و فکر و مذهبی است و این وظیفه ای دینی و انقلابی است که مدافع مظلومان جهان باشیم.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، سفارت رژیم صهیونیستی در ایران تعطیل شد و نظام اسلامی این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخت و در مقابل، آمریکا و بسیاری از کشورهای مستکبر غربی به هر طریقی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان گیلانغرب بیان داشت: مستکبران جهان با وجود اینکه ظلم و جنایات اسرائیل به فلسطینیان را مشاهده می کنند اما دست از حمایتهای تسلیحاتی، سیاسی و بین المللی اسراییل بر نمی دارند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای منحرف ساختن ایران از حمایت کشورهای مظلوم منطقه، اظهار داشت: برخی کشورهای غرب شرط برقراری روابط اقتصادی با ایران را به رسمیت شناختن اسرائیل از جانب جمهوری اسلامی ایران می دانند، در صورتی که انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته هرگز دست از اصول اصیل و انقلابی خود برنداشته و هیچ گاه چنین شروطی را نمی پذیرد.

حجت الاسلام موسوی در پایان بیان داشت: تغییر در اصول انقلاب اسلامی به معنای افول و نابودی انقلاب و تحقق خواسته های دشمنان  است، اما با وجود ولایت فقیه هرگز چنین امری محقق نخواهد شد./857/303/ب2

ارسال نظرات