۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۵۶۲۴۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

پیام ۱۳ آبان به نحو شایسته به نسل جوان منتقل شود/ ۱۳ آبان روز برائت از استکبار است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: با توجه به روشن شدن ماهیت استکباری آمریکا و متحدانش برای مردم شاهد هستیم راهپیمایی روز ۱۳ آبان از یک تجمع صنفی تبدیل به حضور همه اقشار جامعه برای ابراز برائت از استکبار جهانی شده است.
13 آبانماه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان که ظهر امروز در محل دفتر این شورا برگزار شد، گفت: 13 آبان پیام‌های متعددی برای ما دارد و باید توجه داشته باشیم که این پیام‌ها به نحو شایسته به نسل جوان امروز منتقل شود.

وی در ادامه افزود: در فضای سال‌های پیش از انقلاب ما ابزاری جز دیوارنویسی، پلاکارد نویسی و نوار کاست برای مبارزه با رژیم طاغوت نداشتیم و جرقه‌های اولیه انقلاب با این ابزار زده شد.

حجت‌الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: وقتی ما این توانایی را داریم که با دست خالی چنین انقلابی را به وجود بیاوریم که به شرقی‌ها و غربی‌ها نه بگوید و تمدن جدید را ایجاد کنیم، چگونه است که در قرن ۲۱ نمی‌توانیم پیام‌های خود را به‌خوبی منعکس کنیم.

وی ادامه داد: ماهیت ۱۳ آبان از سال ۴۲ با ابزار ساده و پیش‌پا افتاده منتقل شد، دست به دست چرخید تا در سال ۱۳۵۷ تبدیل به جریانی شد که دنیا را تحت تأثیر خودش قرار داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: استکبار جهانی درصدد است با تمام توان و تجهیزات خود القا کند که اسلام جوابگوی نیازهای جامعه نیست، ازاین‌رو ما وظیفه‌داریم پیام کارآمدی اسلام را با استفاده از امکانات موجود به دنیا معرفی کنیم.

وی با بیان این‌که ابزار قلم از تجهیزات نظامی برنده‌تر است، تأکید کرد: باید با ابزار روز و قلم پیام اسلام و انقلاب را به جامعه و نسل جدید منتقل کنیم و جامعه را به تکاپو بیندازیم.

حجت‌الاسلام رضایی حمله نظامی آمریکا و متحدانش به ایران را یک شوخی دانست و بیان کرد: آن‌ها می‌دانند که دوران حمله نظامی به دیگر کشورها سرآمده است و دوره جنگ سخت گذشته‌ است.

وی با بیان این‌که ماهیت استکباری آمریکا برای همگان روشن شده است، ابراز کرد: با توجه به روشن شدن ماهیت استکباری آمریکا و متحدانش برای مردم شاهد هستیم راهپیمایی روز ۱۳ آبان از یک تجمع صنفی تبدیل به حضور همه اقشار جامعه برای ابراز برائت از استکبار جهانی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان سال ۱۳۹۵ رأس ساعت ۹ صبح از محل میدان ارم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم و اقدامات فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ارتقا آگاهی و شناخت مردم به‌ویژه جوانان ایران و جهان نسبت به سیاست‌ها و خیانت‌های آمریکا در ایران، منطقه خلیج‌فارس و دیگر کشورهای اسلامی بخشی از اهداف برگزاری این مراسم است.

حجت‌الاسلام رضایی ابراز کرد: توجه ویژه به مسأله بدعهدی آمریکایی‌ها، تبیین جنایات کنونی آمریکا نسبت به ملت ایران و جهان اسلام و معرفی توطئه‌های جدید آمریکا و تبیین منطق ضرورت بی‌اعتمادی به آمریکا با توجه به نتیجه‌های حاصل از تلاش‌های دیپلماتیک از رویکردهای محوری برگزاری مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان است.

وی زمینه‌سازی برای ظهور و نمایاندن ظرفیت‌های ضد استکباری نخبگان و مردم، گسترش فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد و فعال‌سازی ظرفیت‌های اعتقادی ظلم‌ستیز و عاشورایی بخشی از سیاست‌های محوری برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان است./202/919/ب1

ارسال نظرات