۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۴۵۶۴۲۸
در دیدار با ولایتی؛

حکیم: پیروزی بر داعش نزدیک است

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در دیدار با دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی از برگزاری نهمین نشست شورای عالی بیداری اسلامی در هفته آینده خبر داد.
دیدار حکیم با علی اکبر ولایتی سید عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم، رییس مجلس اعلای اسلامی عراق امروز پس از دیدار با علی اکبر ولایتی، دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی نشستی خبری از برگزاری نهمین نشست شورای عالی بیداری اسلامی در روز‎های شنبه و یکشنبه آینده در شهر بغداد پایتخت عراق خبر داد و اظهار داشت: حمایت از مردم، نیروهای امنیتی، دولت عراق و عملیات آزادسازی استان موصل از چنگال داعش از مهمترین پیام‎های این نشست است.

وی با اشاره به زمان طولانی آماده شدن نیروهای امنیتی برای عملیات آزادسازی استان موصل گفت: فرماندهان نیروهای مسلح به شدت مراقب هستند که در جریان آزادسازی این استان، تلفات و خسارت های کمتری به وجود آید.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق پیروزی ملت عراق بر تروریسم را نزدیک توصیف کرد و اظهار داشت: هر روز خبر پیروزی نیروهای مسلح در مبارزه با تروریسم به گوش می‎رسد که این مساله نوید دهنده نزدیک شدن به پیروزی کامل ملت عراق بر تروریسم است.

وی ادامه داد: برنامه عملیات رزمندگان عراقی در عملیات آزادسازی موصل به گونه‌ای است که دشمن را غافلگیر خواهد کرد زیرا مجاهدان عراقی در این عملیات از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

حجت الاسلام حکیم به دیدار فرماندهان بسیج مردمی با حجت الاسلام سید مقتدا صدر، رهبر جریان صدر اشاره کرد و بیان داشت: ما از هر اتحاد، همکاری و یکپارچگی فرماندهان بسیج مردمی حمایت و این دیدار را مثبت ارزیابی می‎کنیم.

وی تاکیدکرد که ائتلاف ملی به تلاش خود برای برداشتن اختلافات و موانع وحدت ملی در  عراق ادامه می‌دهد.

ولایتی نیز به خبرنگاران گفت: ایران آماده هر نوع حمایت و کمک به ملت عراق به ویژه آوارگان شهر موصل است.

وی افکار و اندیشه‎های جریان‎های تکفیری را انحرافی دانست و تصریح کرد: تکفیری‎ها با پیروی از افکاری انحرافی چهره اسلام را مخدوش کرده‎اند./994/ب902/د

عارف ابراهیمی
ارسال نظرات