۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۵۷۰۰۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز داریم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بصیرت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز دانست و گفت: باید در دین اسلام بصیرت نیز وجود داشته باشد، دین نوعی مکتب است و کسی که روح و جان مکتب خود را درک نمی‌کند نمی‌تواند از آن چیزی متوجه شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در دیدار رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های نیروی انتظامی خراسان جنوبی شرکت کننده در طرح بصیرت، اظهار داشت: داشتن بصیرت در کارهای انسان از جایگاه مهمی برخوردار است، نیروی‌های نظامی و انتظامی چند سالی است که به لطف الهی حلقه‌های بصیرت را آغاز کرده‌اند.

وی بصیرت را یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز دانست و گفت: باید در دین اسلام بصیرت نیز وجود داشته باشد، دین نوعی مکتب است و کسی که روح و جان مکتب خود را درک نمی‌کند نمی‌تواند از آن چیزی متوجه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: حتی تروریست‌ها و تکفیری‌ها که امروز جنگ‌های نیابتی را در مناطق اسلامی به وجود آورده‌اند دشمن اصلی نیستند این‌ها تنها وسیله و ابزار استکبار هستند و این جنگ‌ها را غربی‌ها که دشمن مسلمانان هستند انجام می‌دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: وقتی بصیرت در جامعه نباشد مسلمانان سر از کربلاهای امروز درمی‌آورند و در مقابل ظلم‌ها سکوت می‌کنند و بی تفاوت خواهند بود.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به بصیرت نیاز داریم، ادامه داد: کربلا تنها نقطه منحصر در جغرافیای عراق و یا در جغرافیای تاریخی سال 61 هجری قمری نیست، کربلا فراگیر است و در تمام نقاط و زمان‌ها خواهد بود./202/880/ب1

ارسال نظرات