۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۵۷۳۲۵
نماینده ولی فقیه در ایلام:

خدمات امروز کشور با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: با مقایسه خدمات امروز کشور با قبل از انقلاب می توان دریافت که رژیم فاسد پهلوی با داشتن آن همه امکانات و پشتوانه های خارجی که بدون هیچ تحریم و دغدغه ای بود، هیچ خدمتی به مردم به ویژه قشر ضعیف نکرده است.
حجت الاسلام و المسلمین لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگراری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با مدیران و کارکنان  بیمه سلامت، اظهار داشت: اصولا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در 37 سال از عمر پر برکت خود خدمت بسیاری به مردم جامعه به ویژه قشر متوسط و ضعیف در همه ایعاد داشته است.

وی افزود: با مقایسه این خدمات با قبل از انقلاب که رژیم فاسد پهلوی با داشتن آن همه امکانات و پشتوانه های خارجی که بدون هیچ تحریم و دغدغه ایی بود، هیچ خدمتی به مردم بخصوص ضعیف نداشت.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدمات سازمان بیمه سلامت باید در سطح کشور برای مردم ارائه شود، افزود: همین طرح تحول سلامت یکی از کارهای بسیار ارزنده و بزرگ است که باید افراد جامعه با این طرح عظیم آشنا شوند که احساس امنیت بیشتری نسبت به سلامت و خدمات پزشکی داشته باشند.

وی بیان کرد: گاهی جوسازی هایی علیه نظام می شود که می گویند هیچ کاری انجام نشده و خدمت رسانی به ملت وجود ندارد، از این رو باید با کارهای فرهنگی و به کمک رسانه ها این خدمات ارزنده بیان شود و حتی با قبل از انقلاب مقایسه شود تا ملت بزرگ ایران که همواره یار امام و رهبری و انقلاب بوده اند، ارزش انقلابی را که خود با رهبری امام راحل بنیان کردند را بدانند.

در ابتدای این دیدار مدیر  سازمان بیمه سلامت گزارشی از فعالیت ها و کارهای انجام شده در این سازمان ارائه کردند./879/202/ب2

ارسال نظرات