۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۴۵۷۳۷۵
نماینده مردم تبریز:

گرایش تفکر بسیجی نجات‌بخش کشور است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس توجه و گرایش مردم و مسؤولان به تفکر بسیجی را تنها راه حل معظلات و مشکلات کشور دانست.
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خواهران بسیجی نواحی مقاومت بسیج تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران منادی صلح، وحدت و استقلال امت اسلامی است، اظهار داشت: بدخواهان نظام از هر فتنه‌ای برای ضربه علیه نظام اسلامی بهره می‌برند.

وی بسیج را نقطه ثقل تحولات فرهنگی کشور دانست و افزود: تنها مسیر پیشرفت و توسعه نظام، بسیج و تفکر بسیجی است، باید دانست که تفکر بسیجی پیش از این تجربه شده و نشان داده است که در بدترین شرایط بهترین نوع مدیریت را ارائه می دهد، تفکر بسیجی در دوران 8 سال دفاع مقدس که سال‌های غربت انقلاب اسلامی بود، نجات‌بخش کشور شد.

سعیدی افزود: واقعیت این است که نه آمادگی داشتیم که وارد یک جنگ تمام عیار شویم و نه جز خداوند متعال در دنیا حامی و پشتیبان محکم داشتیم، در آن شرایط سخت، ملت ایران نشان دادند که می توانند موفق باشند. اگر به دبال حل مشکلات کشور هستیم راهی جز تمسک به فرهنگ بسیجی و تبعیت از رهنمودهای رهبر انقلاب نداریم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تقسیم بندی خوب با عنوان عوام و خواص داشته‌اند؛ عوام آن افرادی هستند که بصیرت ندارند و خواص آنهایی بصیرت دارند، بعد فرمودند که عوام و خواص بودن به سواد و موقعیت و شغل و مقام نیست. در دوران جنگ یکی از خواص ما، رئیس جمهور وقت بود، موقعی که جنگ شروع شد اظهار می کرد؛ از آنجایی که ما امکانات و آمادگی نداریم و آمریکا و شوروی پشت صدام است، باید دستمان را بالا بگیریم و زمین بدهیم و زمان بگیریم.

وی تصریح کرد: در آن دوران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که جنگ جنگ است، عزت و شرف ما در گرو همین جنگ است. اگر منتظر بمانیم که سازمان های بین المللی بین ما قضاوت کنند، عزت و شرف ما را هم می گیرند، اگر حصر آبادان نشکند عزت و شرف ما زیرسؤال خواهد رفت. اگر جلوی صدام و رژیم بعث ایستادگی نکنیم عزت و شرف ما زیر سؤال خواهد رفت. مردم به حرف امام گوش دادند، آمدند جنگ را اداره کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس توجه به تفکر بسیجی را تنها راه حل معظلات و مشکلات کشور دانست و گفت: مردم به امام راحل اعتماد داشتند و به میدان آمده و جنگ را با تفکر بسیجی اداره کردند. تفکر بسیجی یعنی تفکر ایثار و شهادت. مردم از جان و مال خود گذشتند و ایستادگی کردند و بر خدا توکل کردند و الان هم تنها راه نجات مملکت گرایش به تفکر بسیجی است.

سعیدی با بیان این‌که اکنون 6 میلیون نفر در کشور از زنان طلاق گرفته و بی سرپرست، معلولین، از کارافتادگان گرفته تا افرادی که مشکلات روحی و روانی داشته و بیماران صعب العلاج به نان شب محتاج هستند، گفت:  هنوز عده ای از مسؤولان در این توهم هستند که آمریکا برای آنها در باز خواهد کرد و پول خواهد داد، اینها اصرار دارند که باید از راه آمریکایی برویم در حالیکه غربی ها با صراحت می گویند که با ما دشمن هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: حماسه عاشورا و صحنه کربلا مثل سکه‌ای است که دو رو دارد، یک روی آن زشتی و پلیدی، جنایت، حیله، خدعه و فریب، عهدشکنی، خیانت، قتل، غارت و وحشت. طرف دیگر آن هم نور و نورانیت، ایثار و شجاعت، حمیت و غیرت و انسانیت و درس برای همه ما، روی اول سکه هم یک نوع درس است. یک طرف قلب انسان را به درد می آورد و طرف دیگر انسان را به وجد می آورد و از اینها باید درس بگیریم./935/202/ب3

 

ارسال نظرات