۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵
کد خبر: ۴۵۷۷۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اهمیت علم زمانی است که در خدمت بشر و جامعه باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علم وقتی مهم می‌شود که در خدمت بشر و جامعه باشد و امروز افرادی مانند پروفسورها باید الگوی جوانان این جامعه استان و کشور قرار بگیرند و جوانان نیز باید از این الگوها بهره ببرند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در دیدار با معاون فرهنگی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، اظهار داشت: دین و دانش در جامعه دو اصل مهم است که باید در کنار هم قرار داشته باشند و اگر به هر دلیلی از هم جدا شدند نتیجه آن آتش خواهد بود.

وی به حضور نخبگان در جامعه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر روی بنیاد نخبگان تأکید بسیاری داشتند، الگوسازی جوانان از نخبگان، دشمنان و استکبار را شکست می‌دهد و ما باید به این نخبگان در جوامع امروزی افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان برای موفق نشدن ما دست به هر کاری می‌زنند اما جوانان این مرز و بوم باید با هوشیاری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند؛ متأسفانه جوامع نادان امروز به اسم دین و اسلام در دنیا دست به هر کاری می‌زنند و بدترین اعمال را مرتکب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمامی انسان‌ها باید دین را به همراه علم در جامعه گسترش دهند و این دو باید در جوامع امروز به کمک هم و بشر بیایند و این دو می‌توانند بشریت را از فساد نجات دهند.

وی ادامه داد: علم وقتی مهم می‌شود که در خدمت بشر و جامعه باشد و امروز افرادی مانند پروفسورها باید الگوی جوانان این جامعه استان و کشور قرار بگیرند و جوانان نیز باید از این الگوها بهره ببرند./880/202/ب2

ارسال نظرات