۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۶
کد خبر: ۴۵۷۷۲۹

فراخوان مقاله همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اعلام شد

فراخوان مقاله اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی اعلام شد.
فراخوان مقاله عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان مقاله اولین همایش علمی راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با رویکرد سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی منتشر شد.

این فراخوان به همت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی خاتم الانبیاء با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم(نمایندگی تهران) برگزار می شود.

برخی از محورهای این فراخوان عبارتند از: الگوی مطلوب عفاف و حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی، آسیب شناختی قانونی، فکری، فرهنگی و ... در تحقق عفاف و حجاب درفضای بیمارستانی و درمانی، مقایسه وضعیت عفاف و حجاب قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، عفاف و حجاب از منظر جامعه پزشکی و درمانی جمهوری اسلامی ایران، جایگاه عفاف و حجاب جامعه پزشکی و پرستاری در دوران دفاع مقدس، سبک زندگی بیمارستانی و حجاب و عفاف از منظر اسلام، پاسخگویی به شبهات و سؤالات مربوط به حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی، دلایل گرایش زنان به بد حجابی و بی حجابی از منظر اسلام، راهکارهای عملی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی و نقش گروه های مرجع اعم از روحانیون، پزشکان، رسانه ها و ... در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب در بیمارستان ها و مراکز درمانی.

علاقه مندان برای شرکت در این فراخوان می توانند تا 10 دی ماه 1395 مقالات خود را ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی www.khatamhospital.org  مراجعه کنند./822/پ204/ی

ارسال نظرات