۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۴۵۸۴۳۲
امام جمعه بستان آباد:

نسل جوان در روز ۱۳ آبان تداوم بر اندیشه و ارزشهای انقلابی را فریاد بزنند

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه نسل جوان انقلابی باید در روز ۱۳ آبان حضور مداوم خود را در صحنه های انقلابی فریاد بزنند و به دشمن نشان دهند که انقلاب و اندیشه انقلابی در نسل جوان امروز هنوز تداوم دارد، گفت: روز ۱۳ آبان روز فریاد ضد استکباری ملت ایران است.
حجت الاسلام رضوي،امام جمعه بستان آباد

حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به سالروز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: این روز فریاد همه مردم به ویژه نسل جوان و انقلابی ایران فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ سیاستهای استکباری این کشور در ظلم، ستم و خیانت به کشورهای جهان است که زیر سایه عنوان حقوق بشر در جهان به جنایت می پردازند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 13 آبان یک وظیفه شرعی و ملی است، خاطرنشان کرد: در این روز شاهد سه رویداد بزرگ تاریخی در کشور هستیم که هر یک از اهمیت بالایی برخوردار است، در این روز مردم باید با حضور پررنگ خود ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار را بار دیگر به جهانیان نشان دهند و دشمن را مأیوس کنند.

امام جمعه بستان آباد با تأکید بر حضور نسل جوان و دانش آموزان بسیجی در این گردهمایی بزرگ مردمی، تصریح کرد: شهید حسین فهمیده الگویی برای نسل جوان انقلابی کشور است، در طول هشت سال جنگ تحمیلی شاهد هنرنمایی بهترین جوانان مانند شهید حسین فهمیده بودیم که برای دفاع از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب از جان و مال خود گذشتند.

وی با بیان اینکه نوک حملات فرهنگی دشمن در نبرد نرم متوجه نسل جوان مؤمن و انقلابی است، ادامه داد: حفظ هوشیاری و بصیرت در کنار شناخت عرصه از مهمترین ابزارهای مبارزه با دشمن در جنگ نرم فرهنگی است، باید نسل جوان امروز را آگاه و با بصیرت و انقلابی تربیت کرد و آینده کشور را با تربیت آینده سازان کشور تضمین کرد.

حجت الاسلام رضوی با بیان اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت تا بار دیگر شاهد به مسلخ رفتن حسین بن علی(ع) در کربلا و روز عاشورا نباشیم، تصریح کرد:‌ در حقیقت واقعه کربلا با گذشت 50 سال از رحلت پیامبر اسلام(ص) با عدم بصیرت و جایگزین شدن ضد ارزشها به جای ارزشهای اسلامی و روی کار آمدن فاسق ترین افراد در حاکمیت اسلام اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نسل جوان امروز با درس گرفتن از جریان عاشورا باید هوشیاری خود را حفظ کنند، در طول تاریخ زمانی که حاکمیت به دست افراد غیرالهی افتاد اسلام و دین الهی دچار خدشه و آسیبهای جبران ناپذیری شد، از این رو نباید اجازه داد تا دشمن با نفوذ فکری و فرهنگی خود بتواند درون انقلاب و ارزشهای دینی را تهی و بی ارزش جلوه دهد.

امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه نسل جوان انقلابی باید در روز ۱۳ آبان حضور مداوم خود را در صحنه های انقلابی فریاد زنند و به دشمن نشان دهند که انقلاب و اندیشه انقلابی در نسل جوان امروز هنوز تداوم دارد، خاطرنشان کرد: روز ۱۳ آبان روز فریاد ضد استکباری و امپریالیستی ملت ایران علیه سلطه گری مستکبران جهانی است./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات