۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۵۸۴۷۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نیروی انتظامی در ارائه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیشتاز است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انتظامی در ارائه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیشتاز است و همواره امنیت را برای این ملت به ارمغان می آورد، باید قدر نیروهای نظامی و انتظامی را بدانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در دیدار فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری های شرکت کننده در دوره بصیرتی نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از مظهرهای انجام فریضه الهی یعنی امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی است.

وی گفت: نیروی انتظامی در ارائه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیشتاز است و همواره امنیت را برای این ملت به ارمغان می آورد، باید قدر نیروهای نظامی و انتظامی را بدانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: دوره های بصیرتی یکی از دوره های موفقی است که در استان برگزار شد و این دوره ها می تواند برای بصیرت افزایی دینی و اعتقادی انسان ها موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی حقیقت علم را در پنج نکته عنوان و تصریح کرد: هر انسانی در این جامعه باید بداند از کجا آمده است، به چه دلیل در این دنیا آمده، کجا خواهد رفت، چه وظیفه ای در این نظام دارد و آفات انسانی را که سبب تخریب اندیشه و عقیده است را بشناسد.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی شرکت کننده در دوره های بصیرتی باید قدر این دوره ها را بدانند و فرصت ها را غنیمت بشمارند، نیروی انتظامی وظایف گوناگونی را بر عهده دارد که باید سعی شود در مقابل این وظایف کوتاهی صورت نگیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باید قدر این نظام و انقلاب را دانست، ادامه داد: دشمنان پیش از انقلاب اسلامی هدایت تمام امور این ملت را در اختیار داشتند و بعد از به تصویب رسیدن قانون کاپیتولاسیون به هر چه که می خواست رسیدند اما امام(ره) با آمدن خود و ایجاد انقلاب عظیم کشور را از این ننگ بزرگ نجات دادند./202/880/ب1

ارسال نظرات