۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۵۸۸۰۷
احمدی لاشکی:

اعتبارات بخش فرهنگ قطره‌چکانی است/ وزیر ارشاد باید موضعش را در خصوص موسیقی اعلام کند

نماینده مردم نوشهر، گفت: وزارت ارشاد و شخص وزیر باید موضع خود را در قبال موسیقی به صورت شفاف اعلام کند.
احمدی لاشکی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، قاسم احمدی لاشکی، نماینده مردم نوشهر  در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 11 آبان و در موافقت با وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به مقوله فرهنگ اگر سه وزیر اتفاقی برایشان می‌افتد قطعا ولایت‌پذیری رئیس‌جمهور را نشان می‌دهد که دغدغه فرهنگ را دارد ولو اینکه برای چند ماه آینده قرار است مسئولیتی را این وزرا بپذیرند.

وی افزود: اگر آقای صالحی امیری در دستگاه امنیتی خدمت کرده است به این نظام و مملکت و انقلاب برای فرزندان و آرامش این فرزندان تلاش داشته است. آیا برای سازمان سیا کار کرده است؟

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر قرار است اداره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به کسی بدهیم باید به صاحب آن باشد و آقای صالحی امیری 37 مقاله داشته که از این میان 26 تای آن در حوزه مسائل فرهنگی بوده است.

احمدی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل امروز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معیشت نیروی انسانی آن، میزان حقوق کارکنان ارشاد در استان‌هاست که قابل مقایسه با دیگر ادارات نیست.

وی افزود:‌ باید بگوییم اعتبارات فرهنگی قطره‌چکانی است و اغلب هنرمندان در حوزه تولیدات هنری مشکل دارند.

نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: وزارت ارشاد و شخص وزیر باید موضع خود را به صورت شفاف در خصوص موسیقی اعلام کند و یک بام و دو هوا نمی‌شود./856/پ203/ج

ارسال نظرات