۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۴۵۹۱۵۶
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

ضرورت توجه به هنر انقلابی/ مستند شب نامه در مراکز هنری اکران شود

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: اکران این مستند باید در مراکز علمی برای بصیرت افزایی رونمایی شود چرا که نفوذ حقیقتی تلخ است که از بدایت اسلام تاکنون از ناحیه یهود و صهیونیسم به عنوان یک اهرم مورد استفاده قرار گرفته است.
رضوی مهر

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به رسانه انقلابی، گفت: مستند شب نامه باید در مراکز هنری و سینمایی کشور اکران شود.

وی با اشاره به اهمیت قدردانی از جایگاه هنرمندان انقلابی، اظهار داشت: باید از سید مهدی کرباسی کارگردان این مستند و محمد سعید جباری راوی این مستند تقدیر و قدردانی شود.

استاد حوه علمیه قم ابراز داشت: مستند شب نامه حاصل کار دانشجویان با بصیرتی است که توانسته اند شخصیت نیمه پنهان نفوذ در لایه میانی نظام را شناسایی کنند و این هشداری برای دستگاه های دولتی محسوب می شود.

وی ابراز داشت: مستند شب نامه می تواند راهکاری برای رونمایی از این حقیقت باشد که همگان در جامعه بدانند که دشمنان برای این مرز و بوم نقشه کشیده اند.

حجت الاسلام رضوی مهر خاطرنشان کرد: اکران این مستند باید در مراکز علمی برای بصیرت افزایی رونمایی شود چرا که نفوذ حقیقتی تلخ است که از بدایت اسلام تاکنون از ناحیه یهود و صهیونیسم به عنوان یک اهرم مورد استفاده قرار  گرفته است.

وی تصریح کرد: پروژه نفوذ یهود بنی قینقاع و بنی قریضه از زمان صدر اسلام تاکنون و تقابل آنها با انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و این در حالی است که امروز حکام آل سعود عروسکان خیمه شب بازی اتاق فکر صهیونیسم هستند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: خباثت های آل سعود برگرفته از آل سعود است که به دنبال نفوذ در لایه لایه های اجتماع هستند.

وی افزود: دشمن در پی آن است تا با نفوذ در جامعه تب انقلابی در جوانان فروکش کند و این در حالی است که نمایندگان مجلس و مجریان و کارگزاران در سه قوه مقتدر اسلامی نخستین حافظان از مرز و بوم نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: باید بکوشیم تا دیواری مستحکم از تمشیت برای حراست از دستاوردهای نظام اسلامی در برابر نفوذ فرهنگی و اجتماعی در کشور ایجاد شود.

وی گفت: مستند شب نامه برگزفته از نیت خیرخواهانه افرادی است که خود را مدیون راه احمدی روشن، حسین فهمیده و حسین همدانی می دانند و باید دانست که نفوذ شیوه ای موریانه صفت از ناحیه مزدوران داخلی و وطن فروشان و ناباوران به حرکت تمدن ساز انقلاب اسلامی است./979/302/ب2

ارسال نظرات