۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۵۹۱۶۲
امام جمعه هشترود:

مردم با تأسی به سیره شهدا در ۱۳ آبان خروش ضد استکباری خواهند داشت

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه شهدا در برابر استکبار جهانی ایستادند، گفت: لازم است مردم به ویژه جوانان با تأسی به سیره شهیدان در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهند.
حجت الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود

حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه ۱۳ آبان به جهت سه رویداد بزرگ به روز استکبارستیزی و مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، اظهار داشت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از مهم‌ترین حوادث این روز است.

وی با تأکید بر حضور فعال و تأثیرگذار ملت غیور ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در این روز نشان از تداوم بر ارزشهای انقلابی و اسلامی است، مردم در این روز نشان خواهند داد که دشمن هیچگاه نتوانسته است توطئه های خود را در تضعیف اعتقاد مردم نسبت به انقلاب را تضعیف کند.

امام جمعه هشترود حفظ وحدت را اولین ابزارهای مقابله با دشمن استکباری عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام همواره از همبستگی امت اسلامی در هراس بوده و هستند، همبستگی و اتحاد میان مسلمانان جهان عامل اقتدار و قدرت جهان اسلام در برابر توطئه های استکباری است که به دبنال تضعیف مسلمانان است.

وی با اشاره به هراس دشمن از اندیشه و تفکر بسیجی، تصریح کرد: نباید حسین فهمیده را از کتاب درسی حذف کرده و عظمت آن را نادیده بگیریم، حسین فهیمده الگوی انقلابی و اعتقادی ما برای نسل جوان است، نسل جوان ما باید از حرکت شهید حسین فهمیده درس شجاع و شهادت بگیرند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از نام شهیدان در هراس هستند، ابراز داشت: شهید فهمیده اسوه دانش‌آموزان و جوانان انقلابی است، دانش آموزان باید با سر لوحه قرار دادن این شهید بزرگوار در مسیر اهداف والای انقلابی و ارزشهای دینی حرکت کنند و در برابر استکبار جهانی فریاد ضد استکباری سر دهند.

وی با اشاره به حذف درس درس شجاعت و ایثار شهید فهمیده از جانب عده ای، تصریح کرد: برخی خواسته یا ناخواسته از کتابهای درسی دوران راهنمایی این درس را حذف کرده اند، دانش آموزان لازم است با حرکتهای علمی و جهادی پیشرفت و توسعه را در آینده به ایران اسلامی ارزانی کنند.

امام جمعه هشترود با بیان اینکه رشادت و از خود گذشتگی شهید بزرگوار حسین فهمیده به صورتی  بود که امام راحل وی  را رهبر خود خواند، خاطرنشان کرد: لازم است مردم به ویژه جوانان با تأسی به سیره شهیدان در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی در روز ۱۳ آبان فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهند./854/302/ب2

ارسال نظرات