۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۶۰۳۳۳

یادواره 60 شهید دانش آموز از جامعه قرآنی رفسنجان برگزار شد

یادواره 60 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم از بستگان دانش آموزان و قرآن آموزان عضو مهد قرآن شهرستان رفسنجان در سالن اجتماعات این مرکز قرآنی برگزار شد.
یادواره 60 شهید دانش آموز از جامعه قرآنی رفسنجان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مؤسسه کشوری مهد قرآن، محمد سلم‌های، مدیر مهد قرآن رفسنجان، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز برای ترویج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در بین دانش آموزان حافظ قرآن و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا بعنوان ولی نعمتان جامعه را از اهداف برگزاری یادواره شهدا برشمرد و تصریح کرد: با پیروی از منویات رهبر قرآنی و معظم انقلاب به کارگیری سیره زندگی با برکت شهدا برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب و امام (ره) بعنوان گنجینه ای ارزشمند در مسیر استمرار انقلاب اسلامی همواره مدنظر داریم و ضمن حفظ آرمانهای انقلاب و عمل به رسالت قرآنی و فرهنگی خود، دشمنی عوامل استکبار در رأس آن آمریکای جنایتکار را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم.

بنابر این گزارش در این مراسم که جمعی از مسئولین دولتی، سازمان‌ها و نهادها و خانواده‌های معزز شهیدان، اساتید، مربیان و حافظان قرآن شرکت داشتند حجت الاسلام والمسلمین عباس رمضان پور امام جمعه شهرستان رفسنجان و برادر دو شهید و آقای مهندس ملانوری فرماندار طی سخنانی ضمن قدردانی از مسئولین مهد قرآن رفسنجان از برگزاری یادواره شهدا خاطر نشان کردند همه ما وظیفه داریم از شهدای دفاع مقدس بعنوان قله‌های پرورش یافته دامن امام راحل و انقلاب را شناسایی و به نسل امروز و آینده معرفی کنیم.

این گزارش حاکیست اهداء تندیس نخل بهمراه تصویر شهیدان به خانواده گرامی شهداء برگزاری دعای پرفیض کمیل تشکیل نمایشگاه از دیگر برنامه‌های یادواره 60 شهید دانش آموز جامعه قرآنی شهرستان رفسنجان بود.

شایان ذکر است مهد قرآن شهرستان رفسنجان از کانون‌های فعال قرآنی تحت پوشش مؤسسه کشوری مهد قرآن می‌باشد که در سال 1374 در این شهرستان تأسیس گردیده و از زمان تأسیس با تشکیل کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف علوم تجویدی، ترتیل خوانی، حفظ و مفاهیم قرآن با بهره گیری از اساتید و مربیان دلسوز و تلاشگر 10.000 قرآن پژوه در حفظ اجزاء مختلف تا حفظ کل قرآن تحت آموزش قرار داده است. یادآور می‌شود که دانش آموزان شهید از بستگان سببی و نسبی حافظان قرآن عضو مهد قرآن رفسنجان بوده‌اند./998/102/ب3

ارسال نظرات